خانه تکنولوژي توسعه چسب سدگر جدید برای بسته‌بندی انعطاف پذیر

توسعه چسب سدگر جدید برای بسته‌بندی انعطاف پذیر

توسط مدیر سایت
0 نظرات
چسب

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت Dow Chemical موفق به توسعه چسب جدیدی با نام تجاری ADCOTETM L86-500 شده است که به حداکثر رساندن بهره وری از منابع، صرفه جویی در هزینه بسته بندی، افزایش قابلیت بازیافت و بهینه سازی عمر مفید بسته بندی مواد غذایی کمک شایان توجهی می‌کند. این چسب با خاصیت سدگری پایه تمام الفینی دارد و می‌تواند جایگزین بسته‌بندی‌های پایه PET شود. این نوآوری جدید در نمایشگاه Interpack 2017 رونمایی گردید.

ADCOTETM L86-500 حفاظت بیشتری را در برابر اکسیژن و رطوبت فراهم می‌کند. این چسب امکان تولید بسته بندی را فراهم می‌آورد که با روش‌های استاندارد قابل بازیافت و طول عمری مشابه با بسته بندی‌های پایه PET داشته باشد. این چسب برای اولین بار برای کاربردهای حساس به عطر و سدگیری نظیر کیسه‌های قهوه وحبوبات، بسته‌های غذایی حیوانات خانگی و همچنین بسته‌های دستمال مرطوب معرفی شد. هنگام جایگزینی PET با این محصول تمام الفینی، مقدار گرمایی که برای درزگیری بسته‌بندی اعمال می‌شود، کاهش می‌یابد.

منبع: packagingnews

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است