خانه تکنولوژي توافق نامه همکاری میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ایرلیکوئید امضاء شد

توافق نامه همکاری میان شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ایرلیکوئید امضاء شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
 مرجع پلیمر در بازار ایران: توافق نامه همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی  و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با شرکت ایرلیکوئید برای ایجاد لیسانس مشترک فرایند تولید پروپیلن از متانول و مهندسی پایه واحد 500 هزار تن MTP  امروز چهارشنبه (18 مردادماه) در حضور مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی و مدیران ارشد این شرکت اروپایی،  به امضای اسماعیل قنبری مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و هلموت ماشکه مدیرعامل اجرایی شرکت ایرلیکوئید رسید.

 

 

اسماعیل قنبری مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی چندی پیش با اشاره به گفتگوها با طرف های خارجی برای انتقال فناوری های حوزه پتروشیمی به شرط بومی سازی، گفت: با شرکت ایرلیکوئیدمذاکراتی برای مشارکت در ساخت واحد ۵۰۰ هزار تنی پروپیلن از متانول آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به این که شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی مدلی جدید برای تعاملات داخلی و خارجی را طراحی کرده است، افزود: خرید فناوری از کشورهای خارجی همواره با انتقال فناوری و به شرط بومی سازی خواهد بود.

ایجاد ارزش افزوده در زنجیره پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ادامه داد: با اجرای این مدل شاهد انتقال فناوری به کشور، فرار از خام فروشی، اشتغالزایی، اتصال صنایع بالادست، میان دست و پایین دست صنعت پتروشیمی و ایجاد ارزش افزوده در زنجیره پتروشیمی برای کشور خواهیم بود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است