خانه تکنولوژي پوشش سطوح سیمانی با رزین سلیکونی شرکت WACKER

پوشش سطوح سیمانی با رزین سلیکونی شرکت WACKER

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت WACKER از بایندر جدید خود با نام تجاری SILRES® BS 6920 جهت اشباع سازی بسترهای سیمانی در نمایشگاه ECS 2017 رونمایی کرد. اين بایندر جديد يك رزين با ويسكوزيته پايين بر پايه فناوري آلفا-سيلان مي باشد و مي تواند به عنوان عامل اشباع كننده آماده مصرف و پوشش‌هاي نازك جهت كف‌هاي بتني استفاده شود. كف‌هایي با حفاظت عالي در برابر لكه ايجاد مي‌كند و داراي اثر تشديد رنگ مي‌باشد. خاصيت دفع چرك فرمولاسيون‌هاي بر پايه SILRES BS 6920 آنها را از عوامل اشباع كننده متداول، متفاوت مي سازد. هچنین این رزین فاقد حلال بوده و به آسانی قابل پردازش است.

رزین سلیکونی

SILRES® BS 6920 يك پلي اتر داراي گروه‌هاي آلفا سيلان مي باشد که در تماس با رطوبت سخت می‌شود. ساختار شیمیایی آن برای به دست آوردن ویسکوزیته کم بهینه شده است. در نتیجه، این رزین به عمق حفره‌های کف سیمان نفوذ کرده و حفرها را به طور کامل پر می‌کند و فیلمی نازک و براق بر روی سطح تشکیل می‌شود. پس از سخت شدن رزین، مواد حاوي آب يا روغن نمي‌توانند به منافذ وارد شوند. بنابراین، اين رزين جديد حفاظت عالي در برابر لكه ها ايجاد کرده و حتی مواد موجود در سطح را برای مدت زمان طولانی می‌توان بدون هیچ گونه لکه‌های ماندگار حذف کرد.

عوامل اشباع كننده بر پايه BS 6920 معمولا در دو لايه اعمال مي‌شوند. لايه اول موجب استحكام كف مي‌شود. لايه دوم يك سطح همگن ايجاد مي‌كند كه مقاومت مالشي و خراشي سطح را افزايش مي‌دهد. برای تسریع زمان سخت شدن معمولا SILRES® BS 6920 با سیلان عامل دار شده با آمینو فرموله می‌شود که چسبندگی خوبی به بسترهای سیمانی دارد و می‌توان پس از 24 ساعت بر روی کف تردد کرد.

SILRES® BS 6920 انعطاف پذیری قابل توجهی را ارائه می دهد و هچنین در فرمولاسیون آن می‌توان از رنگدانه‌ها، پرکننده‌های تقویت کننده و مات کننده‌ها برای تغییر خواص محصولات نهایی خود استفاده کنند.

منبع: specialchem

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است