خانه خبر اتریشی ها، دو طرح جدید پتروشیمی در امارات می سازند

اتریشی ها، دو طرح جدید پتروشیمی در امارات می سازند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران: توافق ادنوک امارات و بوریالیس اتریش به توافق رسیدند تا با توسعه فعالیت های مشترک، صنعت پتروشیمی این کشور عربی را متحول کنند.

شرکت ملی نفت ابوظبی موسوم به ادنوک در تاریخ یکشنبه(25 تیرماه) از امضای یک توافق نامه دارای چارچوب (framework agreement) با شرکت بوریالیس اتریش به منظور پیشبرد دو پروژه کلیدی پتروشیمی خبر داد. پروژه های یادشده همکاری های مشترک (JV) دو شرکت در منطقه الرویس امارات متحده عربی را گسترش می دهد.
پتروشیمی

این توافق نامه به عنوان بخشی از برنامه ادنوک برای رساندن ظرفیت تولید پتروشیمی این شرکت از رقم فعلی چهار میلیون و 500 هزار تن به 11 میلیون و 400 هزار تن تا سال 2025 میلادی به امضاء رسید. جزییات بیشتری در مورد ارزش این قرارداد منتشر نشده است.
بر اساس توافقنامه یادشده، شرکت های ادنوک و بوریالیس عملیات مهندسی و طراحی مجموعه پتروشیمی بروج 4 را که انتظار می رود تا سال 2023 میلادی در مدار تولید قرار گیرد؛ آغاز می کنند.

این مجموعه شامل واحدهای تولید مشتقات برای تولید محصولات پلی الفینی و غیر پلی الفینی است و با پالایشگاه تکریر شرکت ادنوک یکپارچه سازی می شود.

بر اساس این گزارش، دو شرکت همچنین توافق کردند تا پیمانکاری را به منظور احداث یک مجتمع جدیدتولید پلی پروپیلن انتخاب کنند. این مجتمع قرار است به سومین فاز توسعه ای که در بهار سال گذشته به ظرفیت تولید کامل یعنی حدود چهار میلیون و 500 هزار تن در سال رسید؛ افزوده شود.

سلطان الجابر مدیر اجرایی ارشد ادنوک، عنوان کرد: مجموعه بروج 4 و مجتمع پلی پروپیلن جدید ظرفیت فعلی تولید محصولات پتروشیمی ما را به حدود 10 میلیون تن در سال افزایش می دهند. انتظار می رود بازار پلیمرهای گرید بالا (high-grade polymer) در آسیا تا سال 2040 میلادی دو برابر شود. پروژه های یادشده ادنوک را قادر می سازد تا از فرصت هایی از این دست بهره مند شود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است