خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها همایش بین المللی ظروف یکبار مصرف و بیوپلیمرها

همایش بین المللی ظروف یکبار مصرف و بیوپلیمرها

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: زندگي انسان قرن بيست و يكم بدون كاربرد محصولات نوين پلاستيك، يك زندگي بسيار پر دردسر، بسيار پر هزينه و از همه بدتر بسيار آلوده كننده ي محيط زيست خواهد بود. در همين حال برخي از نهادهاي عظيم اقتصادي جهاني به كمك نيروهاي قدرتمند رسانه اي تلاش مي كنند تا پلاستيك ها را قاتل محيط زيست و نابودكننده ي طبيعت معرفي كنند. اين موضوع، در جايي به بدترين شكل ممكن در ذهن انسان هاي فاقد تخصص مي نشيند كه بحث “محصولات يكبار مصرف پليمري” به ميان كشيده مي شود تا عده اي هم به عمد تلاش كنند تا “ظروف يكبار مصرف پليمري” را عامل اصلي آلودگي هاي زيست محيطي معرفي نمايند، حال آنكه حذف محصولات يكبار مصرف از زندگي انسان. مي تواند هزينه هاي سرباري گزاف را در ابعاد گوناگون بر زندگي مردم تمامي جوامع تحميل نمايد.

 به همين سبب، بعد از ٢ سال بررسي، مطالعه و كنكاش، انجمن توليدكنندگان ظروف يكبار مصرف ايران   در نظر دارد بر مبناي طرح پيشنهادي سايت “پليمر مديا- PIMII” و با اتكا به جايگاه ملي و جهاني، تجربيات، شهرت، كارداني و جهانشناسي، با همکاری شركت همايش سازان امروز  نسبت به برگزاري “همایش بین المللی ظروف یکبار مصرف و بیوپلیمرها”  با محوریت “تولید و فناوری” در روزهاي 27 و 28 تیرماه 1396 در محل سالن اصلي همايش هاي پژوهشگاه پليمر و پتروشيمي ايران اقدام نمايد.

 بر اساس اهداف، برنامه ها و محورهاي اين همايش برآن هستيم تا از دو طريق برگزاري سخنراني هاي علمي، فني و اقتصادي و همچنين برپايي نمايشگاهاي جانبي، ضمن نمايش و ارايه توانمندي هاي كشورمان همراه با نمايش جديدترين دستاوردهاي علمي و فني روز جهان در اين قلمرو، با دعوت از اساتيد دانشگاهي و مديران شركت هاي معظم توليدكننده مواد اوليه، قالب، محصولات و ماشين آلات فرايندي و خريداران و فروشندگان انبوه (wholesalers) خارجي اين قلمرو،  موضوعاتي مثل سرمايه گذاري مستقيم و يا سرمايه گذاري از طريق مشاركت و اشتراك منافع (Joint Venture) براي تاسيس خطوط جديد توليدي و يا اصلاح خطوط موجود را در دستور كار قرار دهيم تا نخستين گامها را نيز براي ايجاد تحولات عميق در صنعت توليد ظروف يكبار مصرف ايراني و مشاركت با شركاي غير ايراني با قدرت هرچه بيشتر برداريم.

محورهای اصلی
  • تشريح علمي و فني مفهوم ظروف يكبارمصرف براي كاربردهاي عام و خاص
  • آخرين تكنولوژی هاي توليد ظروف يكبار مصرف و بررسي وضعيت موجود در ايران
  • منابع گوناگون مواد اوليه براي توليد ظروف يكبارمصرف از ديدگاه سلامت مصرف كننده و محيط زيست
  • تشريح و بررسي انواع روش هاي تخريب پذيري ظروف توليدي و پسماندها و نقش آنها در سلامت مصرف كننده و محيط زيست
  • فوايد و مضرات ظروف يكبار مصرف از دو ديدگاه كاربردي و زيست محيطي
  • بررسي بازارهاي توليدي و صادراتي ايران و منطقه و وضعيت موجود در جهان

 

برای این همایش برنامه هایی در چارچوب محورهای زیر، پیش بینی شده است:
  • ارایه مقالات و مطالب علمی و فنی توسط اساتید دانشگاهی،متخصصین این قلمرو و نمایندگان شرکت های ایرانی و غیر ایرانی، میزگردهای تخصصی و نمایشگاه جانبی
  • همچنین، برگزارکنندگان در تدارک کارگآه های آموزشی نیز هستند
  • تاکنون شرکت ها و افرادی از کشورهای آلمان، اتریش و ایتالیا برای همکاری و همراهی با این همایش که برای نخستین بار در چنین سطحی در ایران برگزار می شود، اعلام آمادگی کرده اند.
  • همچنین این همایش از نمایندگی های ثابت در کشورهای ایتالیا، آلمان و انگلستان برخوردار شده و تلاش برای افزایش سایر نمایندگی های انحصاری در سایر کشورها ادامه دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است