خانه تکنولوژي تولید گونه جدید پلی اتیلن چگالی بالا برای کاربردهای بسته بندی

تولید گونه جدید پلی اتیلن چگالی بالا برای کاربردهای بسته بندی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت پتروشیمی و پالایش Total با معرفی گونه پلی اتیلن چگالی بالا با نام تجاری 9825E تحول جدیدی را در بازار ورق اکستروژن گرما شکل‌دهی شده (SET) ایجاد کرده است. این گونه جدید برای کاربردهای بسته‌بندی گرماشکل دهی شده نازک مناسب بوده مخصوصا در صنایع بسته‌بندی مواد غذایی که نیاز به سفتی و چقرمگی بالا می‌باشد.

مزیت این پلی اتیلن چگالی بالا

محصول پلی اتیلن چگالی بالای 9825E سفتی مورد نیاز برای کاربردهای SET را فراهم می‌کند. افزایش سفتی در محصول فرصت کاهش وزن اما با حفظ عملکرد در مقایسه با دیگر گونه‌های HDPE مورد استفاده در کاربردهای SET را برای تولید کننده ایجاد می‌کند. و یا می‌تواند محصولاتی با همان وزن معادل اما با بهبود در عملکرد آن ایجاد نماید. از دیگر ویژگی‌های مثبت 9825E، استحکام در برابر ضربه، مقاومت شیمیایی و سرعت کم انتقال بخار آب می‌باشد.
این محصول در محدوده‌ی گسترده‌ای از کاربردهای بسته‌بندی مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 9825E نه تنها سفتی و فرآیند پذیری بهتری نسبت به دیگر گونه‌های HDPE مورد استفاده در ظروف گرما شکل دهی شده ارائه می‌دهد بلکه دارای براقیت بیشتری از منظر زیبا شناسی می‌باشد. این محصول قابلیت بازیافت شدن را نیز دارد و می‌تواند در فنجان‌های آشامیدنی، کاسه و ظروف ماست مورد استفاده قرار بگیرد.
منبع: plasticsinpackaging

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است