خانه علمی پژوهشی تولید چمن مصنوعی بر پایه پلی اتیلن زیستی

تولید چمن مصنوعی بر پایه پلی اتیلن زیستی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت SYNLawn از محصول پلی اتیلنی پایه زیستی جدید خود رونمایی کرد. این محصول تجدید پذیر و دوستدار محیط زیست می‌باشد و از نیشکر برزیلی ساخته می‌شود و تحت شرایط کنترل شده‌ی زیست محیطی، اجتماعی و صنعتی در دنیا رشد کرده است.

پلی اتیلن زیستی

این محصول با نام تجاری SYNRenew® برای تولید چمن مصنوعی به کار می‌رود و ترکیبی از پلی‌یورتان مبتنی بر سویا (BioCel) و الیاف پلی اتیلن ساخته شده از نیشکر (EnviroLoc) می‌باشد.

با توجه به تحقیقاتی که در صنعت صورت گرفته، این محصول 9 برابر کارآمدتر از اتانول بدست آمده از نیشکر و 4 برابر موثرتر در مقایسه با اتانول استخراج شده از چغندر قند می‌باشد. تولید یک پوند از پلی اتیلن مبتنی بر نفت 5/5 پوند دی اکسید کربن در اتمسفر آزاد می‌کند. در حالی که گیاهان مورد استفاده برای ایجاد همان مقدار از پلی اتیلن مبتنی بر نیشکر می‌تواند همان مقدار گازهای گلخانه‌ای را طی 18 ماه فصل رشد در خود حبس کنند. و به دلیل فصل رشد کوتاه، نیشکر تجدید پذیر می‌باشد.

هدف شرکت SYNLawn در تولید چمن مصنوعی کمک به ذخیره آب در دنیا می‌باشد.

منبع: bioplasticsmagazine

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است