خانه خبر تولید 1.3 میلیون تن پلی اتیلن با راه اندازی 2 طرح جدید پتروشیمی در امریکا

تولید 1.3 میلیون تن پلی اتیلن با راه اندازی 2 طرح جدید پتروشیمی در امریکا

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات
petrochemical-industry

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، شرکت اکسن موبیل به تازگی از تکمیل مکانیکی دو مجتمع جدید تولید پلی اتیلن هر یک با ظرفیت تولید 650 هزار تن در سال در سایت تولید پلاستیک خود واقع در مونت بلویو (Mont Belvieu) تگزاس خبر داد.

مجتمع جدید تولید پلی اتیلن امریکا و تولید 1.3 میلیون تن پلی اتیلن
بر اساس اعلام این شرکت، انتظار می رود تولید در مجتمع های جدید از سه ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز شود و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده محصول پلی اتیلن نهایی به بازارهای جهانی ارسال و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
بر پایه این گزارش، این پروژه بخشی از یک طرح توسعه ای چند میلیارد دلاری در منطقه بی تاون تگزاس به شمار می رود و خطوط تولید پلی اتیلن یادشده از خوراک اتیلن تولید شده در واحد کراکر بخار جدید و در دست ساخت اکسن موبیل در مجموعه بی تاون استفاده می کنند.
نیل چپمن رئیس شرکت اکسن موبیل کمیکال، عنوان کرد: در راستای تولید پلی اتیلن با بهره گیری از خوراک ارزان قیمت و فراوان حاصل از منابع شیل، دو خط تولید جدید که در آستانه بهره برداری قرار دارند؛ ظرفیت این تاسیسات تولید پلی اتیلن را به دو برابر افزایش می دهند و آن را به یکی از بزرگترین مجتمع های تولید این محصول در جهان تبدیل می کند.
طرح توسعه ای بی تاون یکی از 11 پروژه اعلام شده از سوی اکسن موبیل به عنوان بخشی از برنامه 10 ساله این شرکت موسوم به توسعه منطقه گلف کوست (Growing the Gulf initiative) است که با سرمایه ای 20 میلیارد دلاری اجرایی می شود.

منبع: nipna

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است