خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها نخستین همایش بین‌المللی نانو الیاف ایران برگزار می‌شود

نخستین همایش بین‌المللی نانو الیاف ایران برگزار می‌شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Nano kniting

مرجع پلیمر در بازار ایران: نخستین همایش بین‌المللی نانوالیاف ایران (ICNF ۲۰۱۷) با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۲۹ و ۳۰ مهرماه سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

نخستین همایش بین‌المللی نانوالیاف ایران (ICNF 2017) به همت انجمن علمی نانوفناوری پزشکی ایران و با مشارکت دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در روزهای 29 و 30 مهرماه 1396 در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

این همایش با همکاری فعالان برجسته ایرانی و با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف در حوزه نانوالیاف در راستای تبادل اطلاعات و معرفی ایده‌های جدید در دو بخش علمی و تجاری‌سازی، با حمایت سازمانهای مختلف از جمله ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی، وزارت بهداشت، وزارت نیرو و شرکت‌های تولیدی و صنعتی داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

محورهای همایش

محورهای این همایش نانوالیاف کامپوزیتی، فلزی، سرامیکی و پلیمری، روش‌های تولید (ساختارهای دوبعدی و سه‌بعدی)، مدل‌سازی و شبیه‌سازی، کاربرد نانوپزشکی، مهندسی بافت، داروسازی، بهبود زخم، حسگرها و بیوحسگرها، فیلتراسیون، منسوجات، کاتالیست و تجاری‌سازی محصولات نانولیفی است.

قرار است روز دوم این همایش بین‌المللی، با هدف تجاری‌سازی نانوالیاف برگزار شود؛ در این زمینه یک مسابقه علمی برای رفع مشکلات تجاری‌سازی نانوالیاف برگزار شده و شرکت‌کنندگان راهکارهای خود در این حوزه را ارائه خواهند داد.

همچنین پنلی با حضور فعالان این حوزه برگزار و در آن کاربردهای تجاری‌سازی نانوالیاف و راهکارهای قانونی این موضوع بحث می‌شود.

برگزاری نمایشگاهی با حضور شرکتهای داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های این همایش است.

 

مهلت ارسال مقالات

براساس اعلام دبیرخانه این همایش، 11 شهریورماه 1396 آخرین مهلت ارسال مقالات برای شرکت در این همایش است.

منبع: تسنیم

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است