خانه اقتصادی تفاهم نامه همکاری شرکت ملی نفت ابوظبی و شرکت او ام وی اتریش

تفاهم نامه همکاری شرکت ملی نفت ابوظبی و شرکت او ام وی اتریش

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Iran petrochemical plant

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت ملی نفت ابوظبی موسوم به ادنوک (ADNOC) در تاریخ پنجشنبه چهارم خرداد ماه یادداشت تفاهمی (MoU) را با شرکت او ام وی (OMV) اتریش به امضا رساند.

یادداشت تفاهم یادشده در حضور محمد بن زاید آل نهیان ولیعهد ابوظبی و کریستیان کرن صدراعظم فدرال اتریش امضا شد.

شرکت اتریشی بر اساس این یادداشت تفاهم موافقت کرد تا با شناسایی ظرفیت های موجود برای همکاری با ادنوک، به توسعه صنایع پایین دستی و پتروشیمی این شرکت و محقق ساختن راهبرد رشد (growth strategy) ادنوک کمک کند.

برنامه های همکاری پیش بینی شده

در این تفاهمنامه شامل حوزه های ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های پایین دستی و پتروشیمی، مبادله دانش فنی، انتقال تجربیات در زمینه های مختلف، یکپارچه سازی فعالیت های پالایشگاهی و پتروشیمی، بهبود راندمان، حمایت های فنی و عملیات تعمیر و نگهداری صنایع پایین دستی است.

مدیر عامل ادنوک عنوان کرد: این تفاهمنامه فرصت مناسبی است تا به کمک شرکت او. ام .وی ضمن شناسایی زمینه های همکاری های دو جانبه، ارزش سرمایه و عملیات (assets and operations) خود را به حداکثر برسانیم.

الجابر افزود: بدین ترتیب امکان دسترسی ما به دانش عمیق شرکت او. ام .وی اتریش در حوزه فعالیت های پالایشگاهی و پتروشیمی و تحقق اهداف استراتژیک شرکت در بخش پایین دستی فراهم می شود.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است