خانه خبر برنامه ریزی جهت رشد استفاده از لوله‌های کامپوزیت در صنعت نفت

برنامه ریزی جهت رشد استفاده از لوله‌های کامپوزیت در صنعت نفت

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: جایگزینی لوله‌های GRP و GRE تحول اساسی در بحث خوردگی لوله‌های خطوط انتقال نفت به همراه خواهد داشت. قائم مقام مدیرعامل و معاون بازرگانی شرکت تولیدی صنعتی فراسان بابیان این مطلب گفت: در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، گاز و پتروشیمی‌بین شرکت تولیدی صنعتی فراسان و پژوهشگاه صنعت نفت تفاهم‌نامه‌ای در زمینه صنعت لوله‌های کامپوزیت به امضا رسید که با همکاری مشترک و تشکیل شرکت‌های «جوینت‌ونچر»، نیازهای صنعت نفت را تامین کنیم.

حمید‌رضا ظهیرامامی‌با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه با پژوهشگاه صنعت نفت شامل چند بخش است، افزود: یکی از موضوعات این تفاهم‌نامه مربوط به پروژه خطوط انتقال نفت با لوله‌های GRE است که در این خصوص قرارداد امضا کرده‌ایم و بر این اساس پژوهشگاه صنعت نفت می‌تواند بازوی وزارت نفت در پروژه‌های خطوط انتقال نفت باشد. قائم مقام مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی فراسان تاکید کرد: پژوهشگاه صنعت نفت درواقع صحت استانداردها در تولیدات شرکت ما را تایید خواهد کرد و به نوعی بازوی اطمینان‌دهنده برای وزارت نفت به‌عنوان کارفرما است.

درباره فراسان

وی با اشاره به ظرفیت تولید سالانه در شرکت فراسان گفت: شرکت تولیدی صنعتی فراسان ظرفیت تولید 1800 کیلومتر لوله‌های GRP وGRE را داراست که می‌تواند بخشی از نیاز کشور را در چند پروژه انتقال نفت از جمله آزادگان جنوبی تامین کند. ظهیر امامی ‌با اشاره به مزایای استفاده از این لوله‌ها خاطرنشان کرد: لوله‌های کامپوزیتی عمر درازمدتی دارند و از سوی دیگر، بحث خوردگی لوله‌ها در انتقال نفت به ویژه در مناطق باتلاقی با استفاده از این لوله‌ها برطرف می‌شود. وی با تاکید بر تولید انحصاری لوله‌های GRP وGRE در شرکت تولیدی صنعتی فراسان خاطر‌نشان کرد: این لوله‌ها در بسیاری از نقاط دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و ما نیز صادر‌کننده این لوله‌ها به مالزی، فیلیپین، سودان، عراق و کشورهای منطقه هستیم، اما در ایران تاکنون این لوله‌ها در خطوط انتقال نفت مورد استفاده قرار نگرفته است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است