خانه علمی پژوهشی توسعه بسته‌بندی‌های انعطاف پذیر با خاصیت سد گنندگی بالا

توسعه بسته‌بندی‌های انعطاف پذیر با خاصیت سد گنندگی بالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت‌های Total، Hosokawa Alpine، Coveris و Hayssen Flexible Systems موفق به توسعه بسته‌بندی 11 لایه جدید با عملکرد سدکنندگی عالی شده‌اند که این محصول جدید در نمایشگاه K 2016 رونمایی گردید.

در این پروژه از خط تولید فیلم دمشی Lumicene® PE و از فیلم 11 لایه‌ای با کارایی بالا شرکت Hosokawa Alpine استفاده گردید که دارای چقرمگی فوق‌العاده و مناسب برای کاربردهای محافظتی از مواد غذایی می‌باشد.

طیف گسترده‌ای از پلی اتیلن‌های متالوسن از دانسیته کم تا زیاد برای بدست آوردن عملکرد بهینه بسته‌بندی استفاده شده است. در واقع در هر یک از 11 لایه سعی بر این بوده تا بهترین عملکرد حاصل شود. فرمولاسیون رزینی شرکت Total خاصیت سدکنندگی در برابر بخار آب را افزایش می‌دهد و همچنین درزگیری سریع و خواص نوری عالی را ارائه می‌دهد. این راه حل ارائه شده توسط Total بسیار سریع مورد توجه تولیدکنندگان قرار گرفته است. و در نهایت لایه گذاری‌های مناسب Coveris و تخصص Hayssen در زمینه‌ی بسته بندی همگی منجر به تولید محصولی بسیار کارامد و منحصر به فرد شده است.

منبع: packagingeurope

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است