خانه اقتصادی همکاری چین در جهت ارتقای سطح کیفیت پلی اتیلن سنگین خود با لیوندل بازل

همکاری چین در جهت ارتقای سطح کیفیت پلی اتیلن سنگین خود با لیوندل بازل

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، شرکت صنایع شیمیایی شاندونگ یوهوانگ چین، فناوری نوین تولید پلی اتیلن شرکت لیوندل بازل را برای یک واحد جدید تولید پلی اتیلن سنگین (HDPE) با ظرفیت تولید 200 هزار تن در سال انتخاب کرد. واحد یادشده قرار است در مجموعه پتروشیمی این شرکت واقع در شهر هزه در استان شاندونگ این کشور به بهره برداری برسد.

سانگ یوهه، معاون شرکت شاندونگ یوهوانگ عنوان کرد:

ما فناوری Hostalen ACP را به دلیل قابلیت استثنایی آن برای تولید محصولات پلی اتیلن سنگین دارای عملکرد بالا (high-performance HDPE) و تعهد بلندمدت شرکت لیوندل بازل در قبال مشتریان انتخاب کردیم.
دن کومبس، معاون اجرایی لیوندل بازل در حوزه تولید جهانی، پالایش، پروژه ها و فناوری می گوید: تقاضا برای پلی اتیلن سنگین به طور فزاینده ای رو به افزایش است و فناوری چند کیفیتی ما می تواند به طور موثری به تامین تقاضای یادشده بپردازد.

وی با اشاره به این که لیوندل بازل یکی از معتبرترین و با سابقه ترین ارائه دهندگان لیسانس های بهره گیری از فناوری های نوین در حوزه تولید محصولات پتروشیمی است؛ عنوان کرد:

از همکاری با شرکت شاندونگ یوهوانگ برای توسعه ظرفیت تولید پلی اتیلن این شرکت بسیار خوشنودیم.
بر اساس این گزارش ، فرآیند Hostalen ACP برای تولید رزین های پلی اتیلن سنگین با عملکرد بالا و چند کیفیتی به کار گرفته می شود و محصولات تولیدی به کمک آن از مزایایی نظیر سفتی/سختی بالا، مقاومت در برابر ضربه، مقاومت در برابر ترک تنشی (stress cracking resistance) و فرآوری مطلوب در تولید فیلم، قالب گیری دمشی و تولید لوله برخوردارند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است