خانه علمی پژوهشی توسعه محصولی جدید جهت سهولت چاپ سه بعدی قطعات پلی پروپیلن

توسعه محصولی جدید جهت سهولت چاپ سه بعدی قطعات پلی پروپیلن

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: پلی پروپیلن به دلیل با دوام و مقرون بصرفه بودن در خودرو و سایر کاربردهای صنعتی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع از پلاستیک بسیار مقاوم به مواد شیمیایی و همچنین ضد آب می‌باشد.

با وجود کاربرد گسترده پروپیلن در بسیاری از محصولات، اما در صنعت چاپ سه بعدی به دلیل عدم چسبندگی به بستر چاپی خود کار با آن مشکل می‌باشد. همچنین قطعات پلی پروپیلن پتاسیل بالایی برای تاب خوردن دارند. شرکت Airwolf 3D موفق به توسعه محصولی با نام Wolfbite ULTRA™ شده است تا مشکل چاپ سه بعدی پلی پروپیلن را برطرف سازد. محصول Wolfbite ULTRA™ پلاستیک‌های پلی پروپیلن را به خود متصل کرده تا این پلاستیک پس از چاپ شدن از صفحه‌ی مربوطه جدا نشود و محصولی صاف با قابلیت رهایش آسان پس از چاپ را تولید نماید.

پلی پروپیلن

یک ماکرومولکول هیدروکربنی کاملا اشباع می‌باشد که به سختی به سطح زیرین خود متصل می‌شود. Wolfbite ULTRA اولین محصولی می‌باشد که چسبندگی موثر و برگشت پذیری بین مواد آبدوست بستر چاپگر نظیر شیشه، بوروسیلیکات و قطعات پلی پروپیلنی ارائه می‌دهد. همچنین این محصول پایه آبی و کاملا سازگار با محیط زیست می‌باشد.

منبع: prweb

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است