خانه خبر رونمایی BASF از محصولات جدید خود در صنعت بسته‌بندی در Interpack 2017

رونمایی BASF از محصولات جدید خود در صنعت بسته‌بندی در Interpack 2017

توسط مدیر سایت
0 نظرات
BASF

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت BASF در نمایشگاه بین المللی Interpack 2017 از طیف گسترده‌ای از محصولات و نوآوری‌ها خود در زمینه بسته بندی رونمایی کرد.

پتروشیمی

ایجاد فرصت‌های جدید توسط دو کو پلی آمید

Ultramid® Flex F38L-1

  • این کو پلی آمید کاملا جدید و حدودا زیستی می‌باشد.
  • نرمی و شفافیت بسیار بالای آن به تولیدکنندگان این اجازه را می‌دهد تا برای بسته‌بندی‌های خلاء از این محصول استفاده کنند.
  • این محصول بدون تهویه بلافاصله نرم می‌شود و جذب آب آن 50% کمتر از پلی آمید 6 می‌باشد.
  • این گرید جدید دارای نسبت‌های انتقالی مختلف O2/CO2 نسبت به دیگر پلی آمیدها می‌باشد و می‌تواند برای کیسه‌های پنیر یا بسته‌بندی اتمسفر اصلاح شده مورد استفاده قرار گیرد.

Ultramid® C37LC- 2

  • Ultramid® C37LC کو پلی آمید جدیدی است که به تولید کنندگان فیلم فشرده برای بسته بندی مواد غذایی امکان رسیدن به انقباض بالاتر در آب و هوای داغ را می‌دهد.
  • فیلم‌های تولید شده با این محصول دارای تبلور پایین‌تر، به طور قابل توجی نرم‌تر و شفافیت بیشتر نسبت به دیگر فیلم‌هایی که با کو پلی آمیدهای مرسوم ساخته می‌شود، می‌باشد.

در تولید این محصولات از مواد اولیه تجدید پذیر استفاده می‌شود که به ذخیره منابع فسیلی و به کاهش اثرات گازهای گلخانه‌ای کمک خواهد کرد.

ecoflex® and ecovio®: پلیمرهای زیست تخریب پذیر

این پلیمرها از مواد اولیه مهم برای تولید پلاستیک‌های زیست تخریب پذیر می‌باشد. از ecovio® می‌توان در فیلم‌های پلاستیکی نظیر کیسه‌های ضایعات آلی، فیلم‌های کشاورزی، بسته بندی فومی، پوشش سد کننده بر روی کاغذ و محصولات قالب‌گیری تزریقی  استفاده نمود.

منبع: specialchem

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است