خانه اقتصادی کره ای ها در توسعه ظرفیت تولید پلی اتیلن در اندونزی مشارکت می کند

کره ای ها در توسعه ظرفیت تولید پلی اتیلن در اندونزی مشارکت می کند

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی‌ اتیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا، شرکت مهندسی تویو کره جنوبی به تازگی قراردادی را با شرکت پتروشیمی چاندارعصری (CAP) اندونزی به منظور ارائه خدمات مهندسی طراحی FEED برای ساخت یک مجتمع تولید پلی اتیلن جدید در این کشور به امضاء رساند.
بر اساس این گزارش، طرح یاد شده شامل واحدهای پلی اتیلن سنگین (HDPE)، پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) و پلی اتیلن سبک خطی (mLLDPE) با ظرفیت کل 400 هزارتن در سال خواهد بود که قرار است در مجموعه پتروشیمی شرکت چاندرا عصری واقع دراستان بانتن اندونزی به بهره برداری برسد.

پلی‌ اتیلن
مطابق این قرارداد، شرکت کره ای متعهد به انجام مطالعات اولیه FEED و تخمین هزینه کل سرمایه گذاری برای عملیات مهندسی، تدارکات و احداث تاسیسات یادشده است. برآورد سرمایه مورد نیاز کمک شایانی به شرکت چاندرا عصری برای تنظیم برنامه بودجه (budgetary planning) خواهد کرد.
برپایه این گزارش ، انتظار می رود این طرح توسعه ای درسال 2020 میلادی کلید بخورد و ظرفیت کل تولید پلی اتیلن شرکت چاندارعصری را از رقم 336 هزار تن به 736 هزار تن درسال افزایش می دهد.
چاندار عصری بزرگترین شرکت پتروشیمی یکپارچه اندونزی به شمار می رود و تاسیسات متعددی در شهرهای مختلف این کشوردارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است