خانه اقتصادیگزارش و تحلیل تداوم روند افزایشی واردات پلی اتیلن بلاروس در سال2016

تداوم روند افزایشی واردات پلی اتیلن بلاروس در سال2016

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی پروپیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران: گزارش ها منتشر شده در ICIS نشان می دهد مجموع واردات پلی اتیلن بلاروس در11 ماه سال گذشته میلادی با رشدی 31.6 درصدی نسبت به سال 2015، به 118 هزار و 100 تن رسیده است وآمارها نشان می دهد که پلی اتیلن سبک خطی و پلی اتیلن سبک بیشترین سهم واردات را در میان دیگر گریدها به خود اختصاص دادند.

پلی پروپیلن

آمار و گزارش

بر اساس داده های منتشرشده توسط اداره ملی آمار این کشور، واردات پلی اتیلن بلاروس در ماه نوامبر 2016 از رقم ده هزار و 800 تن در ماه اکتبر همین سال به 11 هزار و 500 تن افزایش یافت.
گزارش ها همچنین از افزایش خرید پلی اتیلن سنگین (HDPE) شرکت های داخلی از عرضه کنندگان خارجی خبر می دهد.
بر اساس این گزارش ، مجموع پلی اتیلن وارداتی بلاروس در بازه ماه های ژانویه تا نوامبر 2016 به 118 هزار و 100 تن رسید که رشد قابل ملاحظه ای را نسبت به رقم 89 هزار و 800 تن در سال 2015 میلادی نشان می دهد. حجم محموله های وارداتی پلی اتیلن سبک خطی و پلی اتیلن سبک به ترتیب رشد 36.2 و 66 درصدی را تجربه کردند.
این گزارش می افزاید: بسیاری از شرکت های این کشور به دلیل کمبود عرضه ازسوی تولیدکنندگان داخلی به خرید پلی اتیلن از آذربایجان و دیگر بازارهای اروپایی روی آورده اند. حجم کل واردات پلی اتیلن سبک بلاروس ظرف 11 ماه اول پارسال به 24 هزار و 700 تن رسید. این رقم در مدت مشابه سال 2015 میلادی 14 هزار و 800 تن بود.
حجم واردات پلی اتیلن سبک خطی و پلی اتیلن سنگین این کشور نیز در این مدت افزایش قابل ملاحظه ای داشتند. مسائلی نظیر کمبود عرضه از سوی تولیدکنندگان داخلی که به ویژه در نیمه دوم سال 2016 با مشکلات عمده ای در بخش تولید مواجه بودند؛ از دلایل عمده افزایش واردات پلی اتیلن بلاروس در سال گذشته میلادی محسوب می شود.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است