خانه خبر توسعه مستربچ‌های رنگی با قابلیت تغییر رنگ در پلاستیک‌ها

توسعه مستربچ‌های رنگی با قابلیت تغییر رنگ در پلاستیک‌ها

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Chromatic Technologies Inc. (CTI) با دریافت مجوز FDA موفق به تولید پوشش‌ها و جوهرهای حساس به نور شده است و انتظار دارد که بتواند پیشرو مستربچ‌های گرما رنگ در این بازار شود.

هنگامی که شرکت‌های غذایی به دنبال پلاستیک‌هایی با قابلیت تغییر رنگ بر اساس دما هستند، اولین سوالی که پیش می‌آید انطباق این پلاستیک‌های نوآورانه با استانداردهای FDA می‌باشد. شرکت CTI موفق به ساخت مستربچ‌هایی با قابلیت تغییر رنگ شده است که تحت عنوان کپسول‌های قدرتمند خوانده می‌شود.

مستربچ‌های گرما رنگ

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، این کپسول‌های قدرتمند شامل قرص‌های متراکم رنگی گرما رنگ می‌باشند و می‌توانند در بسترهای پلی پروپیلن، پلی اتیلن پرچگال، پلی اتیلن کم چگال، پلی استایرن و پلی استایرن با مقاومت ضربه‌ای بالا مورد استفاده قرار گیرند. این کپسول‌های قدرتمند می‌توانند در محدوده‌ی متنوعی از محصولات نظیر ظروف QSR، درپوش‌های نوشیدنی‌های گازدار، قاشق‌های بستنی، سینی‌های یخ، اسباب بازی‌های حمام نوزاد، درب قهوه و کاسه‌های سوپ مورد استفاده قرار گیرند.

این محصولات برای استفاد در سه دمای  oF59، oF 64 و oF 104 برای استفاده در صنعت پلاستیک ایجاد شده است. این محصولات در دماهای سفارشی قابل تهیه هستند و در رنگ‌های آبی و CMYK در دسترس هستند. مستربچ‌های توسعه یافته فاقد هر گونه BPA، فتالات‌ها، ITX یا بنزوفنون می‌باشد.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است