خانه خبر توسعه گریدهای جدید فوم‌های اختصاصی شرکت SABIC

توسعه گریدهای جدید فوم‌های اختصاصی شرکت SABIC

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

فوم‌های پلیمری به طور گسترده در زمینه‌های متعدد شامل ساختمان و ساخت و ساز، خودرو، بسته بندی و ورزش استفاده می شود. خواص فیزیکی پیشرفته و قابلیت فومی عالی پلیمرها، کلید اصلی جهت استفاده از مواد کارآمد و ذخیره انرژی می‌باشد.

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، شرکت SABIC در نمایشگاه CHINAPLAS از دو گرید فوم اختصاصی خود با نام‌های تجاری SABIC® LDPE HP2024JDF و HP2024NDF برای بازارهای آفریقا و آسیا رونمایی کرد.

فوم‌های پلیمری

مزایای SABIC LDPE HP0824NDF:

  • ویسکوزیته بالا
  • ارائه فشار خوب برای ضخامت فوم ضخیم‌تر و یکسان
  • چگالی رزین نسبتا بالاتر برای استحکام مکانیکی بهتر
  • تنش فشاری خوب و همچنین انعطاف پذیری

در پردازش اسفنج، کیفیت محصول و استحکام گریدهای فوم، از جمله امنیت عرضه، نیازهای کلیدی برای مشتریان می‌باشد. گریدهای جدید فومی اختصاصی توسعه یافته SABIC به نیازهای خاص مشتریان کمک خواهد کرد.

گرید SABIC LDPE HP0824NDF که در آغاز سال 2017 رونمایی شد، مزایای خاصی با استفاده از فرآیندهای فیزیکی و شیمیایی مختلف تولید فوم جهت رسیدن به فوم‌های سبک وزن ارائه می‌دهد. این گرید جدید باعث ذخیره انرژی و مواد و همچنین باعث حفظ یا حتی بهبود کارایی محصول خواهد شد. SABIC LDPE HP0824NDF عایق حرارتی و صوتی بسیار عالی نیز می‌باشد.

فوم‌های جدید تولید شده استحکام فشرده سازی بالاتر، انعطاف پذیری بهتر، ساختار سلولی و سطح یکنواخت‌تر، حفره‌های کمتر و همچنین پایداری ابعادی بهتری در مقایسه با مواد موجود را دارا می‌باشند.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است