خانه خبر توسعه فیلم‌های پلی اتیلنی با وزن مولکولی بسیار بالا توسط شرکت DeWAL

توسعه فیلم‌های پلی اتیلنی با وزن مولکولی بسیار بالا توسط شرکت DeWAL

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت DeWAL، تولید کننده پیشرو فیلم‌های پلیمری با کارایی بالا، موفق به دستیابی سه محصول فیلم پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا (UHMW-PE) که هرکدام برای کاربرد خاصی می‌باشد شده است.

فیلم‌های پلی اتیلنی

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، DW406BF و DW406WF فیلم‌های UHMW رنگی هستند که می‌تواند در پوشش شلنگ یا سایر مناطق در تماس با آب آشامیدنی، کاربردهای دارویی و ساخت لوازم آرایشی مورد استفاده قرار گیرند. این فیلم‌ها به ترتیب سیاه و سفید هستند، و پرکننده‌های رنگدانه آن‌ها با مجوز FDA سازگار می باشد.

از آنجا که UHMW-PE در حالت طبیعی قادر به تحمل نور UV نیست، شرکت DeWAL با وارد کردن پرکننده‌ای به فیلم UHMW باعث ایجاد محصولی با نام تجاری DW402UV شده است که در برابر نور UV مقاوم می‌باشد.

شرکت DeWAL هریک از این محصولات را با توجه به درخواست گسترده مشتریان تولید نموده است. همچنین تلاش‌هایی در جهت تولید محصولات دیگری مطابق با نیازهای روز در حال انجام است و در تولید آن‌ها از آخرین فناوری‌های موجود استفاده خواهد شد.

مانند تمام فیلم‌های پلی اتیلنی با وزن مولکولی بسیار بالا، فیلم‌های جدید مقاومت فیزیکی، شیمیایی، مکانیکی و سایش بسیار عالی و  همچنین ضریب اصطکاک پائینی را ارائه می‌دهد.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است