خانه خبر تولید پلی اتیلن ترفتالات در واحد POLY F پتروشیمی شهید تندگویان روزانه 480 تن

تولید پلی اتیلن ترفتالات در واحد POLY F پتروشیمی شهید تندگویان روزانه 480 تن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
petrochemical

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان محمد عیسی انوشا رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان اظهارکرد: پس از پایان موفقیت آمیز پروژه افزایش ظرفیت در POLY F و درسرویس قرارگرفتن این کارخانه با تلاش ، مراقبت و کنترل های همکاران واحدهای عملیاتی ، از 25 دی ماه سال جاری تاکنون با رسیدن به 120درصد ظرفیت اسمی ، تولید این واحد به سقف 480 تن در روز رسید.

رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با کم سابقه خواندن این موفقیت در واحدهای پلیمری با توجه به شرایط و فرآیند تولید آنها گفت: هم اکنون شرایط تحت کنترل بوده و درحال تنظیم واحد برای تست کارایی هستیم و تمام پارامترهای کیفی محصول مانند ویسکوزیته ، رنگ و … درشرایط بسیارخوبی قرار دارد.
وی افزود : این دستاورد نتیجه تدبیر و تلاش همه گروه های حاضر در این برنامه بوده که با تولید 480 تن محصول پلی اتیلن ترفتالات در روز موفق به ثبت رکورد بیشترین میزان تولید پلی استردرمیان هفت واحد موجود پتروشیمی شهید تندگویان شدند.
بر اساس این گزارش ، شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بزرگترین تولید کننده اسید ترفتالیک خالص و پلی اتیلن ترفتالات در کشور است که علاوه برانجام پروژه های افزایش ظرفیت POLY F و  POLY G ، پروژه خط انتقال پلیمر مذاب ازPOLY G به واحدهای نساجی را دردست اجرا داشته ، همچنین درآینده ای نزدیک پروژه افزایش ظرفیت POLY H را نیز آغاز خواهدکرد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است