خانه خبر آسفالت اصلاح شده با پودرلاستیک و پلیمر در همدان تولید شد

آسفالت اصلاح شده با پودرلاستیک و پلیمر در همدان تولید شد

توسط مدیر سایت
0 نظرات
آسفالت پی وی سی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از مهر: رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر همدان از تولید و اجرای آسفالت اصلاح شده با پودر لاستیک و پلیمر وستانومر برای نخستین بار توسط سازمان عمران شهرداری همدان خبر داد. 

آسفالت پی وی سی

حمید رضا طبی مسرور ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: این نوع آسفالت دارای ویژگی های بسیاری است که می توان به انعطاف پذیر بودن زیر بارهای ترافیکی، کاهش تشکیل یخ در لایه آسفالتی و کاهش ترک خوردگی های انقباضی آن اشاره کرد.

طبی مسرور اضافه کرد: با توجه به نو بودن تفکر، تولید این محصول در سطح وسیعی می تواند برای سایر شهرهای کشور نیز قابل استفاده باشد.

وی با بیان اینکه سالانه بخش عمده ای از بودجه عمرانی شهرداریها صرف هزنیه اصلاح آسفالت معابر می شود، گفت: این اسفالت در طولانی مدت صرفه جویی کلانی در هزینه ها خواهد شد.

وی اضافه کرد: آسفالت معابر یکی از مشکلات اساسی در بیشتر شهرها است و سالانه هزینه های میلیاردی را به شهروندان و شهرداری تحمیل می کند که با توجه به صرف هزینه های زیاد همچنان معابر شهری از آسفالت مطلوبی برخوردار نیست.

طبی مسرور افزود: مشکل آسفالت در شهرها به دو بخش تولید و اجرا تقسیم می شود که مدیریت یکپارچه در این بخش را مورد تاکید دارد.

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در خصوص کیفیت تولید و اجرا ی آسفالت معابر افزود:  با نظارت تخصصی و صحیح می توان تا حدودی مشکلات مربوط به این دو بخش را کاهش داد.

وی گفت: در زمینه شرایط اقلیمی با توجه به سردسیر بودن منطقه تخریب هایی مانند ترک خوردگی های انقباضی بوجود می آید که برای حل این مشکل باید از آسفالت های پلیمری استفاده کرد.

حمید رضا طبی مسرور گفت : سازمان عمران شهرداری همدان با دستیابی به این دستآورد  مهم امسال در هشتمین نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت، عایق ها و ماشین آلات وابسته که بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود نیز شرکت دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است