خانه علمی پژوهشی عرضه نانوفیلم مهارکننده گرما توسط یک شرکت ژاپنی

عرضه نانوفیلم مهارکننده گرما توسط یک شرکت ژاپنی

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: فیلیپین کشوری است که روزهای آفتابی و گرم بسیار زیادی دارد بنابراین سرمایه‌گذاری روی نانوفیلم  و لایه‌هایی که بتوانند گرمای تولید شده از طریق پنجره‌ها را کنترل کنند، در این کشور کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. نور خورشید با وارد شدن از شیشه‌های پنجره می‌تواند گرمای زیادی در فضای داخلی محل کار ایجاد کند و شرایط نامساعدی را برای کار فراهم کند.  یکی از روش‌های کنترل این نوع گرما، استفاده از لایه‌هایی است که گرما را آنسوی پنجره مهار می‌کند. این لایه‌ها مانع از گرم شدن فضای داخلی ساختمان می‌شود و در دراز مدت در مصرف انرژی صرفه‌جویی قابل توجهی به دنبال خواهند داشت.


شرکت ژاپنی نانوتک (Nano-Tech) فیلم‌های کنترل کننده گرمای مبتنی بر فناروی‌ نانو تولید می‌کند. این فیلم‌ها با نصب رو شیشه پنجره گرما را مهار می‌کنند.
یک شرکت فیلیپینی امتیاز توزیع این فیلم‌ها را در فیلیپین دریافت کرده است. ویندو فیلمز فیلیپینز ((Window Films Philippines) در سه شهر بزرگ فیلیپین شعبه دارد. این شرکت نانومحصول شرکت نانوتک را توزیع می‌کند. با استفاده از این نانوفیلم‌ها می‌توان 96 درصد از گرما را در صنعت مهارکرد. این فیلم‌ها در عین این که اجازه نفوذ نور را به داخل می‌دهند، 99 درصد از امواج مضر فرابنفش خورشید را دفع می‌کنند.
این نانوفیلم‌ها هم ایمن بوده و هم امنیت بالایی دارند و از آن‌ها می‌توان در صنعت خودروسازی نیز استفاده کرد. در نمایشگاه Manila Auto and Philconstruct این شرکت ویژگی‌های محصول خود را برای بازدیدکنندگان عرضه می‌کند.

منبع: ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است