خانه خبر استفاده صنعتی از نانولوله‌کربنی در رزین، کامپوزیت و پوشش

استفاده صنعتی از نانولوله‌کربنی در رزین، کامپوزیت و پوشش

توسط مدیر سایت
0 نظرات
مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت بافا کامپوزیت سیستم در آلمان همکاری مشترکی با شرکت اوسی‌اس‌آی‌ای‌ال (OCSiAl) آغاز کرده است. OCSiAl یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده نانولوله‌کربنی تک‌جداره در جهان است. این همکاری مشترک به‌منظور استفاده از نانولوله‌های کربنی در تولید اصلاح‌کننده‌های شیمیایی است. این دو شرکت برای انجام این کار، قرارداد همکاری مشترکی به امضاء رسانده‌اند که در قالب آن، شرکت OCSiAl نانولوله‌کربنی مورد نیاز بافا را برای تولید این اصلاح‌کننده جدید تأمین خواهد کرد. همچنین قرار است بافا از فناوری‌های شرکت OCSiAl برای تولید اصلاح‌کننده مبتنی بر نانومواد استفاده کند و در نهایت این محصول جدید را با نام تجاری خود به بازار عرضه کند.
TUball
یکی از موضوعات این قرارداد، اعطای لیسانس تولید نانولوله‌کربنی تک جداره با نام تجاری Tuball است. بافا حق تولید کنسانتره Tuball را که حاوی نانولوله‌کربنی تک‌جداره است، به دست می‌آورد. مسئولان شرکت OCSiAl اعلام کردند که نانولوله‌کربنی آن‌ها از استحکام کافی برای ایجاد یک شبکه سه بعدی یکنواخت برخوردار است. استفاده از این نانولوله‌ها موجب می‌شود تا رسانایی یکنواختی در سطح محصول نهایی ایجاد شده و استحکام مکانیکی و مقاومت در برابر سایش در آن به شکل قابل توجهی بالا رود.
بافا یکی از شرکای تجاری OCSiAl در حوزه مواد کامپوزیتی و رزین است و در حال حاضر مواد رزین اپوکسی و پلی‌استر را تولید و بازاریابی می‌کند. این مواد به‌منظور استفاده در صنعت کامپوزیت و پوشش تولید و عرضه می‌شوند.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است