خانه خبر رزین تقویت شده با گرافن

رزین تقویت شده با گرافن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت هایدال گرافن اینداستریز (Haydale Graphene Industries) روی کاربرد گرافن و فروش فناوری‌های مرتبط با آن متمرکز است. این شرکت اخیراً اعلام کرده که شرکت هایدال کامپوزیت سولشن (Haydale Composite Solutions) که در مالکیت هایدال گرافن ایداستریز است، توافق‌نامه‌ای با شرکت هانتسمن ادونسز متریالز (Huntsman Advances Materilas) به امضاء رسانده است.
resintypes5
این توافق‌نامه نتیجه یک همکاری اولیه بین دو شرکت بوده و نتایج مثبتی در پی داشته است. این دو شرکت پیش از این طیفی از رزین‌های تقویت شده با گرافن را تولید کرده بودند که به‌عنوان مکمل محصولات شرکت هانتسمن بوده‌ است.
این توافق‌نامه به هانتسمن اجازه می‌دهد تا به‌صورت انحصاری بازاریابی، توزیع و فروش این رزین‌های تقویت شده با گرافن عامل‌دار هایدال را انجام دهد. یکی از این محصولات، رزین‌های اپوکسی ARALDITE است. این توافق‌نامه به هانتسمن اجازه می‌دهد تا گرافن عامل‌دار را برای استفاده در کامپوزیت‌ها و چسب‌ها مورد استفاده قرار دهد. هانتسمن همچنین برای توسعه بیشتر این فناوری به‌منظور رسیدن به ویژگی‌های عملکردی ویژه‌ای با شرکت هایدال به توافق رسیده است.
در طول 12 ماه گذشته، هایدال و هانتسمن به‌صورت مشترک روی توسعه رزین‌های تقویت شده با گرافن فعالیت داشته‌اند. افزودن گرافن موجب شده تا هدایت گرمایی و مقاومت در برابر شکستن در این رزین‌ها بهبود یابد. بعد از این که این رزین‌های تقویت شده با گرافن توسط این دو شرکت تولید شدند، توسط یک شرکت بی‌طرف مورد ارزیابی فنی قرار می‌گیرند تا خواص از پیش اعلام شده آن مورد بررسی قرار گیرد.
ری گیبز، مدیرعامل شرکت هایدال، می‌گوید: «ما سال گذشته تصمیم گرفتیم تا روی رزین‌های تولید شده توسط هانتسمن کار کنیم و با توسعه آن، عملکرد این محصولات را افزایش دهیم. نتیجه کار شگفت‌انگیز بود و ما توانستیم کیفیت رزین‌ها را افزایش دهیم. این که الان می‌توانیم نتایج تحقیقات یک سال گذشته را تجاری‌سازی کنیم، بسیار هیجان‌انگیز است.»

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است