خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها تمدید مهلت ثبت نام در دومین جشنواره خلاقیت و نوآوری در مهندسی زیستی

تمدید مهلت ثبت نام در دومین جشنواره خلاقیت و نوآوری در مهندسی زیستی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلاستيک های زيستی

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ایرنا، دکتر حامد دائمی افزود: دومین بار مسابقه خلاقیت و نوآوری در مهندسی زیستی با رویکرد ایده های الهام گرفته از طبیعت به همت پژوهشگاه رویان تدارک یافته و پیش از این، مهلت ثبت نام در آن 15 دی ماه تعیین شده بود که این زمان تا پایان دی ماه تمدید شد.

عضو هیات علمی پژوهشگاه رویان خاطرنشان کرد: تاکنون 20 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که موضوعات آنها از طرف دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مختلف علوم پایه و مهندسی همچون زیست شناسی، بیومیکروبیولوژی، مهندسی بافت، مهندسی پلیمر، مهندسی پزشکی و مهندسی شیمی مطرح شده است.

پلاستيک های زيستی

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه ‘زیست الهام’ که به ایده های برگرفته از طبیعت می پردازد نیز یکی از بخش های اصلی جشنواره امسال است و سعی ما براین بوده که در این دوره، تمرکز ایده ها و طرح ها بر زیست شناسی صرف نباشد بلکه به جنبه مهندسی موضوع نیز پرداخته شود که خوشبختانه تاکنون این امر محقق شده است.

دائمی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره خلاقیت و نوآوری در مهندسی زیستی در محورهای اصلی مهندسی بافت، دارو رسانی، فرآوری زیستی سلول های بنیادی، سلول درمانی و زیست مواد تعریف شده است و علاقمندان تا پایان دی ماه فرصت دارند از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی bioeng.org برای ثبت نام اقدام کنند.

وی به حضور استادان ایرانی دانشگاه های آمریکایی و کانادایی به عنوان سخنران مدعو در این جشنواره اشاره کرد و گفت: در کنفرانس امسال دکتر نادر طاهری قزوینی استاد دانشگاه شیکاگو آمریکا که در زمینه مهندسی پلیمر و مواد هیبریدی تخصص دارد و دکتر توحید دیدار استاد دانشگاه مک مستر کانادا که در حوزه میکروفلوئیدیک (جنبه های دینامیک سیالات و شارش جریان تراکم ناپذیر) فعالیت می کند حضور خواهند داشت و مباحث مهندسی بافت را از دیدگاه مکانیکی و زیست مکانیکی ارائه خواهند کرد.

دومین جشنواره و مسابقه خلاقیت و نوآوری در مهندسی زیستی از 27 تا 29 بهمن ماه امسال به میزبانی پژوهشگاه رویان برگزار می شود و از حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های سلولهای بنیادی، ستاد توسعه فناوری نانو و انجمن مهندسی بافت ایران برخوردار است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است