خانه خبر ساخت قطعه تقسیم کننده گاز در پالایشگاهها/ شکست انحصار ۳ کشور

ساخت قطعه تقسیم کننده گاز در پالایشگاهها/ شکست انحصار ۳ کشور

توسط مدیر سایت
0 نظرات

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت): یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت قطعه ای مورد استفاده در پالایشگاهها شد که متناسب با شرایط آب و هوایی ایران است.1853964

رضا جوادپور، مدیر عامل شرکت دانش بنیان «صافات انرژی یزد» مجری طرح « فلودیوایدر توربین گازیGEF۹  » در گفتگو باخبرنگار مهر گفت: فلودیوایدر قطعه ای است که در توربین های گازی ساخت شرکت های خارجی وجود دارد و وظیفه آن تقسیم سوخت مایع در این توربین ها است.

وی عنوان کرد: اگر این تجهیزات کار خود را به خوبی انجام ندهند، پره های توربین گازی که از قیمت بالایی برخوردارند آسیب می ببیند، از این رو ساخت فلودیوایدر در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

جوادپور افزود: ما در این شرکت دانش بنیان موفق شدیم این قطعه را طوری طراحی کنیم تا عمر آن افزایش پیدا کند و دستگاه کمتر آسیب ببیند.

به گفته مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، قیمت بالای فلودیوایدر در بازار جهانی، تحریم ها و عدم پشتیبانی مناسب باعث شد تا این محصول در کشور ساخته شود.

وی با بیان اینکه تنها کشورهای سازنده این قطعه در دنیا امریکا، ژاپن و آلمان هستند، اظهار داشت: مزیت نمونه ساخت داخل نسبت به محصول تولیدی این کشور ها این است که فلودیوایدر با توجه به شرایط دمایی و سوخت کاربردی در کشور طراحی و تولید شده است.

جوادپو گفت: آخرین نمونه فلودیوایدر ظرف شش ماه اخیر طراحی و تولید شده است.

به گفته مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، این قطعه بر اساس استاندارهای روز جهانی، فلودیوایدر را طراحی و تولید کرده است و اشکالات طراح اصلی را مدنظر قرار داده تا این قطعه از عمر بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: فلودیوایدر ساخت داخل در مقایسه با کشور های امریکایی و اروپایی قیمتی نصف یا کمتر دارد.

منبع : خبرگزاری مهر 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است