خانه اقتصادی مشارکت آلمانی ها درتوسعه ظرفیت تولید پلی اتیلن ترفتالات روسیه

مشارکت آلمانی ها درتوسعه ظرفیت تولید پلی اتیلن ترفتالات روسیه

توسط مدیر سایت
0 نظرات
PET

مرجع پلیمر در بازار ایران: شرکت خدمات مهندسی و ساخت و ساز تیسن کروپ (Thyssenkrupp) آلمان به تازگی قراردادی را با شرکت سهامی Polyester Plant Ivanovo روسیه به منظور ساخت یک مجتمع جدید تولید پلیمر پلی اتیلن ترفتالات و الیاف استیپل (staple fibre) به امضاء رساند.

PET Bactria

این تاسیسات که از ظرفیت تولید 200 هزار تن پلیمر پلی استر در سال برخوردار خواهد بود؛ در شهر ایوانوفو (Ivanovo) در 250 کیلومتری شمال شرق مسکو به بهره برداری می رسد. قرارداد یاشده به ارزش 150 میلیون یورو شامل خدمات مهندسی، تدارکات و نظارت بر فرآیندهای احداث و راه اندازی است.

سمی پلکونن، مدیر ارشد اجرایی شاخه الکترولیز و فناوری های پلیمر شرکت تیسن کروپ، عنوان کرد: ما سابقه درخشانی درارائه خدمات به مشتریان روسی خود در حوزه تکنولوژی و تجهیزات پلی کاندنسیشن (polycondensation) داریم و با آغاز عملیات مهندسی پایه از تجربیات بدست آمده از طرح های موفق پیشین در روسیه برای اجرای هر چه بهتر پروژه حاضر بهره خواهیم برد.

تیسن کروپ یک شرکت چندملیتی تولیدکننده فولاد و صنایع فلزی و از بزرگ ترین تولیدکنندگان فولاد در جهان به شمار می رود و در حوزه های دیگری نظیر احداث و راه اندازی طرح های صنعتی فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۹۹۹ میلادی از ادغام دو شرکت آلمانی کروپ و تیسن تشکیل شد. شرکت کنونی تیسن کروپ حاصل این ادغام است.

پلی اتیلن ترفتالات به صورت عمده در دو دسته الیاف مصنوعی (Synthetic Fibers) و صنایع غذایی- بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است