خانه خبر افتتاح نخستین واحد تولید پلی‌استایرن در شرق کشور

افتتاح نخستین واحد تولید پلی‌استایرن در شرق کشور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی‌استایرن

مرجع پلیمر در بازار ایران: احمد موحدیان، مدیرعامل این واحد تولیدی گفت: این واحد با ظرفیت تولید اسمی 40 هزار تن پلی‌استایرن در دو نوع معمولی و مقاوم در همه صنایع پایین دستی پتروشیمی و قطعات خودرو کاربرد دارد.

پلی‌استایرن

وی افزود : پلی‌استایرن به عنوان ماده اولیه ساخت ظروف یکبار مصرف، قطعات صنایع خودرو و لوازم خانگی در این واحد صنعتی تولید می شود. او افزود: برای بهره برداری از این واحد 370 میلیارد ریال هزینه شده است که با راه اندازی آن 40 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

معاون وزیر امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز گفت و گو با خبرنگاران گفت: دولت بخاطر سهمی که واحدهای کوچک و متوسط در رونق تولید دارند و نیز تعدد این واحدها طرح اعطای تسهیلات رونق تولید را آغاز کرد.

محسن صالحی نیا افزود: تاکنون 30 هزار واحد تولیدی در کشور که می توانند با تامین بخشی از نقدینگی و بدهی به تولید مجدد دسترسی پیدا کنند برای دریافت تسهیلات رونق تولید شناسایی شده اند.

اوگفت: از این تعداد 17 هزار واحد تولیدی توانسته اند حدود 120 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید دریافت کنند و این روند همچنان ادامه دارد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است