خانه خبراخبار اقتصادی جزیره قشم هاب جدید پتروشیمی ایران می‌شود

جزیره قشم هاب جدید پتروشیمی ایران می‌شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Petrochemical pic

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از مهر، حمیدرضا مومنی در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: پارک پتروشیمی جزیره قشم با ظرفیت ۶ میلیون تن آماده جذب سرمایه‌گذاران جدید است.

وی از پتروشیمی در جزیره قشم به عنوان صنعتی آینده‌دار یاد کرد و افزود: هم‌اکنون مجوز احداث سه واحد صنعت پتروشیمی از سوی مراجع ذی‌صلاح در این منطقه صادر شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: ما زمین و زیرساخت‌های لازم را در اختیار علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که قشم را به عنوان یکی از قطب‌های مهم انرژی کشور با تامین زیرساخت‌های مناسب توسعه دهیم.وی با اعلام اینکه در راستای ساماندهی طرح‌های مورد نیاز صنعت پتروشیمی و بر اساس شیوه‌نامه ابلاغ شده توسط وزارت نفت، برای همکاری با شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمادگی داریم، تصریح کرد: جزیره قشم قابلیت‌های بالقوه‌ای را برای تبدیل شدن به هاب جدید صنعت پتروشیمی در کشور دارد و این منطقه با ایجاد منطقه جدید صنایع پتروشیمی شاهد تحولی عظیم در دیگر صنایع خواهد بود.

Petrochemical pic

تفاهم‌نامه همکاری سازمان منطقه آزاد قشم با شرکت ملی صنایع پتروشمی روز یکشنبه در دفتر مدیرعامل این شرکت به امضای حمیدرضا مؤمنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران رسید.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است