خانه خبراخبار اقتصادی تمایل شرکت‌های اتریشی فعال در حوزه بایوانرژی به همکاری باشرکت‌های تولیدکننده پلیمر در ایران

تمایل شرکت‌های اتریشی فعال در حوزه بایوانرژی به همکاری باشرکت‌های تولیدکننده پلیمر در ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از اخباررسمی، براساس قانون در اتحادیه اروپا تمام کشورهای اروپایی ازجمله اتریش ملزم به تأمین بخشی از انرژی موردنیاز از محل انرژی‌های نو هستند. حوزه بایوانرژی یکی از زمینه‌های تولید انرژی‌های نو است که در آن از زیست‌توده‌ها یعنی باقی‌مانده محصولات کشاورزی یا ذرت‌های تولیدشده برای همین منظور و مجموعه‌ای از درختچه‌ها و درخت‌هایی که رشد سریعی دارند، انرژی تولید می‌شود.

bio-energy

درگذشته این محصولات برای تولید انرژی حرارتی سوزانده می‌شدند اما به‌صرفه‌تر است تا با روش‌های بایوانرژی مواد باارزش‌تری از آن استخراج کرد. رامین مهرابیان فعال حوزه بایوانرژی در اتریش درباره همکاری با شرکت‌های ایرانی درزمینه بایوانرژی گفت: به نظر من می‌توانیم با شرکت‌های ایرانی که درزمینه تولید پلیمر فعالیت می‌کنند همکاری کنیم.

مهرابیان با اشاره به اینکه بازار ایران را درزمینه  بایوانرژی به‌خوبی نمی‌شناسد گفت: در بایوانرژی از دانه‌های زیتون و دیگر محصولات کشاورزی  مواد باارزشی تولید می‌کنید و نکته مهم این است که برای تولید این مواد هزینه‌ای برای تولید مواد اولیه نمی‌پردازید. در اتریش در شرکت ما که درزمینهٔ بایوانرژی فعالیت می‌کند روزانه یک بشکه سوخت تولید می‌کنیم که برای جایگزینی سوخت‌های معمول و مورداستفاده در خودروها مناسب است.

این فعال حوزه بایوانرژی ادامه داد: می‌توان از واکس‌های به‌دست‌آمده از این محصولات در تولید مواد شیمیایی مثل الکل، لوازم‌آرایشی و بهداشتی و دارو استفاده کرد

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است