خانه علمی پژوهشی طراحی جدید دستگاه آسیاب کن لاستیک شرکت franklinmiller

طراحی جدید دستگاه آسیاب کن لاستیک شرکت franklinmiller

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت franklinmiller موفق به طراحی دستگاه آسیاب کن لاستیک با نام ®VULCANATOR برای صنعت لاستیک و پلاستیک‌های سنگین شده است. این دستگاه با توانایی منحصر به فرد خود قادر به کاهش 75 پوندی لاستیک طبیعی یا سنتزی به ذرات کوچک را داراست. این پردازنده قدرتمند می‌تواند به شدت زمان پردازش را کاهش دهد و در نتیجه باعث کاهش چشمگیری در هزینه‌ها شود. ®VULCANATOR می‌تواند تمام انواع و اشکال لاستیک ولکانیزه – غیر ولکانیزه و طبیعی – سنتزی را تحت فرآیند قرار دهد.

دستگاه آسیاب کن لاستیک شرکت franklinmiller

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)؛ از ویژگی‌های منحصر بفرد ®VULCANATOR اصطکاک کم آن است که به سرعت لاستیک را به ذره‌های کوچک بدون افزایش درجه حرارت تبدیل می‌کند در صورتی که دیگر دستگاه‌ها نیاز به سیستم خنک کننده دارند. تغذیه مواد به دستگاه از طریق یک نقاله یا دستی انجام می‌گیرد. برّنده‌های چرخان مواد را به سمت ناحیه‌های برش هدایت کرده و سپس از طریق یک نمایشگر کنترل کننده به ابعاد مورد نظر بریده می‌شود. در نهایت ذرات از قسمت پایین دستگاه خارج می‌گردند.

دستگاه آسیاب کن ®VULCANATOR در سه مدل موجود است. مدل KM20 (100 HP motor)، مدل KM30 (150 HP) و مدل KM50 که دارای بیشترین قدرت است. بدنه این دستگاه‌ها از فولاد ساخته شده است.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است