خانه خبراخبار اقتصادی پیشنهاد 400 میلیون دلاری چینی ها برای سرمایه در تولید کاتالیست

پیشنهاد 400 میلیون دلاری چینی ها برای سرمایه در تولید کاتالیست

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: مجید رضا حریری نایب رئیس اتاق مشترک ایران  و چین در گفتگو با خبرنگار نیپنا با بیان این که کشور چین بزرگترین خریدار و بهترین بازار برای محصولات پتروشیمی ایران است و مانعی در این راه دیده نمی شود اظهارکرد: شرکت های چینی همانند دیگر رقبای بین المللی خود علاقه مند به حضور در بخش های مختلف صنعت پتروشیمی ایران از جمله تولید کاتالیست هستند.
وی افزود: بر اساس توافقنامه امضاء شده میان ایران و چین در 10 سال آینده مبادلات دو کشور به 60 میلیارد دلار خواهد رسد. یعنی مبادلات ایران و چین سالانه بطورمتوسط 60 میلیارد دلار خواهد بود.
حریری با اشاره به نقش پتروشیمی در آینده روابط ایران و چین گفت: پتروشیمی های کشورمان باید تولیداتی که مورد نیاز بازار چین است تولید کنند یا طرح های توجیهی برای طرح های توسعه ای پتروشیمی داشته باشد تا بتواند هم از تکنولوژی چین استفاده کند و هم از 60 میلیارد دلار بیشترین سهم را نصیب خود کند.

Petrochemical catalyst
نایب رئیس اتاق مشترک ایران و چین ادامه داد: کشور چین به عنوان دارنده بیشترین کارخانه های دنیا نیاز به پتروشیمی به عنوان مواد اولیه اصلی دارد که در صنایع مختلف به کار می رود. بنابراین مشکلی در ارتباط با فروش مواد پتروشیمی به چین وجود ندارد و بخش عمده ظرفیت تولید پتروشیمی به چین صادر می شود .
مجید رضا حریری عنوان کرد: در کل باید گفت هر زمان که اقتصاد دنیا رونق بگیرد، احتیاج به مواد اولیه از جمله پتروشیمی بالاتر می رود. در حال حاضر هم اقتصاد دنیا در حال گذار از دوران رکود است و چشم انداز بهتری در صنعت پتروشیمی دیده می شود. اگر ظرفیت تولید پتروشیمی ایران بالاتر برود سهم ما از صادرات هم بیشتر خواهد شد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است