خانه اقتصادیگزارش و تحلیل بررسی بازار پرکننده‌های پلیمری

بررسی بازار پرکننده‌های پلیمری

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات
various-filler-types

آنچه در بازار پرکننده‌های پلیمری پیش بینی می‌شود افزایش سهم 45.24 میلیارد دلاری این بازار در سال 2015 به 53.10 میلیارد دلار تا سال 2020 است که بر طبق محاسبات CAGR با نرخ رشد 3/3% همراه خواهد بود. استفاده از پرکننده‌هایی با دانسیته پایین در صنعت اتومبیل رکن اصلی را در این بازار بازی می‌کند. خواص نوری با کیفیت بالا، مقاومت به ضربه بهبود یافته و همچنین توانایی جایگزین کردن رزین‌های پلاستیکی گران قیمت باعث پیش رفتن صنعت به سمت استفاده از پرکننده‌های پلیمری شده است.

پرکننده‌های پلیمری

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، نمک‌ها، سیلیکات‌ها و اکسیدها مهم ترین انواع پرکننده‌ها می‌باشند. افزایش تقاضا برای پرکننده‌های کم هزینه در کشورهایی نظیر ایالات متحده، آلمان، هند و برزیل در این سال‌ها به چشم می‌خورد. مقررات زیست محیطی سختگیرانه و دستورالعمل دولت در اهمیت مواد پلیمری در سطح جهان در سال های اخیر افزایش یافته است. ایالات متحده بر روی افزایش سرمایه گذاری در بخش پردازش شیمیایی متمرکز می‌باشد که باعث افزایش تقاضا پرکننده‌های پلیمری در بخش‌های بسته‌بندی، صنعتی و خودرو می‌شود.

بخش آسیا اقیانوسیه و آمریکا شمالی بزرگترین سهم این بازار را در سال 2014 به خود اختصاص داده‌اند. همچنین پیش بینی می‌شود بخش آسیا اقیانوسیه بالاترین میزان نرخ رشد را در بین سال‌های 2015 تا 2020 خواهد داشت. افزایش تقاضا در آسیا اقیانوسیه بر اثر رشد صنایع بسته‌بندی و ساخت و ساز در سال‌های اخیر می‌باشد.

از جمله شرکت‌های کلیدی در این بازار می‌توان به Imerys S.A. (France)، LKAB Group (Sweden)، Minerals Technologies Inc. (U.S.)، Omya AG (Switzerland)، Hoffman Minerals (Germany) وMontanindustrie Gesellschaft M.B.H. (Austria) ) اشاره کرد.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است