خانه خبراخبار اقتصادی فناوری جدید تولید استایرن و پروپیلن اسپانیا به چین واگذار می شود

فناوری جدید تولید استایرن و پروپیلن اسپانیا به چین واگذار می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Petrochemical pic

مرجع پلیمر در بازار ایران:  به تازگی گروه نفتی و پتروشیمی رپسول اسپانیا قراردادی با شرکت صنایع شیمیایی Tianjin Bohai چین به منظور واگذاری امتیاز فناوری راه اندازی یک مجتمع جدید تولید استایرن و پروپیلن اکسید (PO) در این کشور به امضاء رساند.

بر اساس این گزارش شرکت چینی قصد دارد از فناوری یادشده برای مجتمع جدید خود که قرار است در پارک صنعتی این شرکت در شهر بندری تیانجین در شمال چPetrochemical picین به بهره برداری برسد؛ استفاده کند. این مجتمع به ترتیب از ظرفیت تولید 200 و 450 هزار تن پروپیلن اکسید و استایرن مونومر در سال برخوردار خواهد بود.
مجتمع جدید شرکت Tianjin Bohai بخشی از پارک صنایع شیمیایی این شرکت در شهر تیانجین به ارزش هشت میلیارد و 700 میلیون یورو محسوب می شود.

این گزارش می افزاید: استایرن مونومرماده اولیه برای تولید بسیاری از محصولات پتروشیمی نظیر پلی استایرن محسوب می شود. همچنین هر دو محصول استایرن و پروپیلن اکسید خوراک اولیه برای تولید پلی اورتان ها به شمار می روند.
شرکت رپسول از اوایل دهه 1970 یک مجتمع تولید استایرن و پروپیلن اکسید را در شهر پوئرتویانو (Puertollano) در جنوب اسپانیا اداره می کند. این شرکت در سال 2000 یک واحد جدید با مساحتی دو برابر مجتمع پوئرتویانو در شهر بندری تاراگونا (Tarragona) راه اندازی کرد.
این قرارداد انتقال فناوری در مراسمی درتیانجین چین میان شاخه توسعه صنایع شیمیایی Tianjin Bohai (TBCD) که یکی از زیرمجموعه های این شرکت به شمار می رود و گروه اسپانیایی رپسول که دفتر مرکزی آن در شهر مادرید واقع است؛ منعقد شد.

منبع: نیپنا

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است