خانه خبراخبار اقتصادی بازار چین در انتظار متانول ایران

بازار چین در انتظار متانول ایران

توسط مدیر سایت
0 نظرات
news

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از نیپنا:به نظر می رسد بخش زیادی از ظرفیت های جدید تولید متانول ایران در بازار چین عرضه شود. بر اساس این گزارش، طرح های زیادی در ایران برای تولید متانول برنامه ریزی شده اند که انتظار می رود دو طرح آن بین تا یک سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد. با بهره برداری از دو واحد کاوه با ظرفیت تولید سالانه 2.31 میلیون تن متانول و واحد تولیدی متانول مرجان با ظرفیت تولید اسمی 1.65 میلیون تن در سال رشد 80 درصدی (حدود چهار میلیون تن در سال) تولید متانول در ایران رقم خواهد خورد.

news
این گزارش می افزاید: با وجود این که ایران تولید متانول خود را در کوتاهترین زمان ممکن افزایش می دهد اما انتظار نمی رود که این ظرفیت تولید بتواند در بازارهای جهانی تاثیرگذار باشد و عمدتا در چین عرضه خواهد شد.
پیش از ایران، در سال 2015 ایالات متحده توانست با راه اندازی طرح های متعدد در صنعت پتروشیمی ظرفیت تولید خود را در این حجم یعنی از 2.4 میلیون تن به 6.1 میلیون تن افزایش دهد که این افزایش بزرگ ظرفیت تولید در ایالات متحده موجب بر هم ریختن توازن منطقه ای شده و موجب ایجاد مسیرهای تجاری جدیدی برای ارسال محموله ها به چین شد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است