خانه خبراخبار اقتصادی گزارش معاملات محصولات پلیمری 18 مهر 95 در بورس کالا

گزارش معاملات محصولات پلیمری 18 مهر 95 در بورس کالا

توسط مدیر سایت
0 نظرات
محصولات پتروشیمی

مرجع پلیمر در بازار ایران:  در معاملات روز گذشته مانند هفته های گذشته پلی اتیلن های سبک فیلم، پلی استایرن های معمولی و مقاوم، پلی پروپیلن ها و پلی اتیلن های ترفتالات با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

محصولات پتروشیمی

به این ترتیب در گروه پلی اتیلن های سبک فیلم، گریدهای ۰۲۰ و ۰۰۷۵ با استقبال بیشتری روبه رو شدند، به طوری که گرید ۰۰۷۵ با حجم عرضه یک هزارتن، ۳ هزار و ۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۵۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۲۶ تومان رقم خورد.

همچنین گرید ۰۲۰ این مجتمع هم با حجم عرضه یک هزارتن به مقدار ۱۹۸۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۵۷ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۲۹ تومان رقم خورد.

پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری پتروشیمی تندگویان هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد. گرید ۷۸۱ با حجم عرضه ۱۰۱۲ تن ۲۵۹۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۲ هزارو ۹۵۰ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۲ هزارو ۹۸۷ تومان رقم خورد.

همچنین گرید ۷۳۲ این مجتمع هم با حجم عرضه ۱۳۲ تن ۹۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲هزارو ۸۶۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۱ تومان بود. همچنین گرید ۸۲۵ هم با عرضه ۱۰۱۲ تن به میزان ۱۵۱۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزارو ۹۶ تومان و میانگین نرخ خرید هم ۳ هزارو ۱۰۱ تومان رقم خورد.

بازار آرام پی وی سی

در همین حال معاملات پی وی سی امروز کاملا در آرامش برگزار شد، به طوری که اکثر گریدهای عرضه شده در این روز با نرخ پایه مورد معامله قرار گرفتند. پی وی سی گرید ۶۵ پتروشیمی بندرامام با حجم عرضه ۱۴۹۶ تن ۱۵۶۲ تن تقاضا داشت، نهایتا این کالا با قیمت پایه ۲ هزارو ۸۹۶ تومان مورد معامله قرار گرفت.

به این ترتیب در کل حجم معاملات محصولات پلیمری امروز ۳۹ هزار و ۱۲۰ تن رقم خورد، حجم عرضه محصولات ۴۷ هزار و ۵۱۹ تن و تقاضای آن نیز بالغ بر ۸۴ هزار و ۹۶۲ تن رقم خورد.

منبع: پایگاه خبری بورس کالای ایران

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است