خانه علمی پژوهشی تولید داشبورد ضد خش با استفاده از مواد اولیه پلیمری در کشور

تولید داشبورد ضد خش با استفاده از مواد اولیه پلیمری در کشور

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Car-Dashboard
مرجع پلیمر در بازار ایران: امیر قاسمی مدیر فنی یک شرکت فناور، با اشاره به فعالیت این شرکت دانش بنیان اظهار داشت: مواد پلیمری که کاربرد آن در ساخت داشبورد ضد خش ماشین و  سایر اجناس پلاستیکی است در گذشته از کشورهای خارجی وارد می‌شده اما امروز این مواد با به کارگیری نانو تکنولوژی در کشور تولید می‌شود.
Car-Dashboard
وی بیان کرد: این شرکت در حوزه فناوری و نانو بیوتیک به پیشرفت‌های قابل قبولی رسیده است به طوریکه هم اکنون داشبورد ضد خش به قیمت کم به مشتریان عرضه می شود.
قاسمی ادامه داد: پلیمرهای زیست آسیب ناپذیر یکی از مواد مهمی است که به وسیله این شرکت فناور تولید و کاربرد آن در ساخت ظروف یکبار مصرف و مواد پلاستیکی است.
مدیر فنی شرکت فناور یادآور شد: امروزه مواد اولیه پلیمری در کشور تولید می شود و به کشورهای اتریش، روسیه، بلغارستان صادر می‌شود.
وی گفت: محصولات کشورمان چند سالی با حمایت ستاد فناوری نانو تجارت سازی شده و در بازارهای دنیا از جایگاه خاصی برخوردار است.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است