خانه علمی پژوهشی توسعه چسب نور پخت جدید با ویسکوزیته‌های متعدد

توسعه چسب نور پخت جدید با ویسکوزیته‌های متعدد

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Techsil موفق به توسعه چسب آکریلاتی نور پخت جدیدی با نام تجاری Vitralit® 7311 شده است که برای اتصال پلاستیک‌ها، فلزات و شیشه فرموله شده است و در سه ویسکوزیته مختلف (ویسکوزیته پایین، سیالیت متوسط و ژل غیر سیال) موجود می‌باشد.

به گزارش گروه ترجمه و تهیه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، Vitralit® 7311 در عرض چند ثانیه با نور مرئی یا فرابنفش پخت می‌شود و به استحکام پیوندی بالا و پایدار دست پیدا می‌کند، همچنین به عنوان مثال می‌تواند در اتصال سوزن در تولید دستگاه‌های پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد.

هر سه نوع این چسب در ویسکوزیته‌های مختلف دارای چسبندگی عالی به پلاستیک‌ها نظیر پلی کربنات، PVC، ABS و PMMA و همچنین فلز و شیشه می‌باشد. Vitralit® 7311 شفاف و غیر زرد است.

Vitralit® 7311 مقاوم به الکل و رطوبت می‌باشد و به محض اینکه پخت می‌شود تبدیل به یک ویسکوپلاستیک می‌شود. برای استفاده در کاربردهای پزشکی، Vitralit® 7311 مطابق با استانداردهای USP Class VI and DIN ISO 10993-4/-5 مورد تست قرار گرفته است.

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است