خانه خبراخبار علمی پژوهشی مرحله نهایی اولین ایده بازار مهندسی مواد امروز 6 مهر برگزار می شود

مرحله نهایی اولین ایده بازار مهندسی مواد امروز 6 مهر برگزار می شود

توسط مدیر سایت
0 نظرات
ایده بازار پلیمر و رنگ

مرجع پلیمر در بازار ایران: رقابتهای نهایی اولین ایده بازار مهندسی مواد و متالورژی امروز بعدازظهر به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهدی اسماعیلی، دبیر اجرایی اولین ایده بازار مهندسی مواد و متالورژی درباره جزئیات این رویداد گفت: به دنبال فراخوان ایده بازار مهندسی مواد و متالورژی، حدود ۴۵ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد که هیات داوران پس از ارزیابی های کارشناسی، ۱۶ ایده را در مرحله نخست انتخاب کردند.

ایده بازار پلیمر و رنگ

وی افزود: شرکت کنندگان در ایده بازار باید به این سوال پاسخ می دادند که ایده آنها برای راه اندازی یک کسب و کار سودآور و پایدار در حوزه مهندسی مواد و متالورژی چیست؟ با این ویژگی که اولا ایده آنها منجر به کسب و کار دانش بنیان شود، در مدت دو سال سرمایه اولیه بازگردد و در سال سوم، حداقل ۲ میلیارد تومان گردش مالی با حاشیه سود مناسب ایجاد کند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: دبیرخانه ایده بازار در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ۱۶ ایده برگزیده مرحله اول، کلاس ها و کارگاه های آموزشی در زمینه های فنی اقتصادی، مدیریت مالی و نحوه ارائه ایده جهت جذب سرمایه گذار را برگزار کرد و پس از ارائه، ۶ ایده برتر برای حضور در مرحله نهایی ایده بازار انتخاب شدند که امروز شاهد رقابت آنها خواهیم بود.

به گفته وی، زمان ارائه ایده های برگزیده از ساعت ۱۴ امروز ششم دی ماه در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز خواهد شد و نهایتا یک ایده برتر منتخب هیات داوران و یک ایده برتر منتخب شرکت کنندگان در ایده بازار، انتخاب و معرفی خواهد شد.

در مراسم اختتامیه و گزینش ایده برتر در اولین ایده بازار مهندسی مواد و متالورژی، ۶ ایده شامل «تهیه پوشش نانو کامپوزیت پلی آمید ایمید – رس» توسط حامد نادری سامانی، «تولید پماد ضدالتهاب و آنتی باکتریال حاوی نانوذرات اکسید روی و نقره» توسط امیرمصطفی امیرجانی، «درجه های سردکننده و گرم کننده در ریخته گری ثقلی» ایده مشترک احسان برهانی، علیرضا قنبری، امیرمنصور منوچهری و حسین پهلوانی، «تولید سیمان های دندانی» ایده مشترک امید خانعلی و سحر جعفرزاده، «صفحات ابر خنک کننده و جاذب حرارت و شعله» ایده مشترک سارا قزوین و حسین سلطانی و «اتصال فلز به پلیمر با ایجاد قفل مکانیکی» توسط حسین کرمی پابندی ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است