خانه خبراخبار اقتصادی پلی پروپیلن ها در کورس رقابت

پلی پروپیلن ها در کورس رقابت

توسط مدیر سایت
0 نظرات
بورس کالا

مرجع پلیمر در بازار ایران: حجم معامله پلیمرها ها در معاملات 5 مهر بورس کالای ایران، ۸ هزار و ۹۷۴ تن رقم خورد. عرضه پلیمرها با حجم ۱۰ هزارتن بالغ بر ۴۲ هزار و ۴۰۰ تن تقاضا داشت.

به این ترتیب اکثر پلی پروپیلن های نساجی عرضه شده در این روز مورد توجه بازاریان قرار داشته و با رقابت از سوی آنها مورد معامله قرار گرفتند. پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰Jنویدزرشیمی با حجم عرضه ۵۰۴ تن ۱۹۳۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۲۴۲ تومان ومیانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۴۷۰ تومان رقم خورد.

بورس کالا

همچنین پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C این مجتمع نیز با حجم عرضه ۲۱۰ تن به میزان ۱۰۲۹ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۷۳۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۲۸ تومان بود. پلی پروپیلن شیمیایی ZR۳۴۰Rاین شرکت هم با حجم عرضه ۱۲۶ تن به میزان ۴۲ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۶۰ تومان خریداری شد.

پلی پروپیلن شیمیایی ZB۳۳۲C نویدزرشیمی هم با عرضه ۳۱۵ تنی به میزان ۱۳۸۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۷۳۸ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۹۶۵ تومان بود.

پتروشیمی مارون هم امروز سه گرید پلی پروپیلن در تالار پتروشیمی عرضه کرد، پلی پروپیلن نساجی C۳۰S که ۲۰۲۴ تن عرضه و ۶۱۳۸ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۴۲ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۱۹ تومان رقم خورد. پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰C هم ۲۲۰ تن عرضه و ۱۳۴۲ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۷۳۸ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۹۶۳ تومان بود.

همچنین عرضه ۴۴۰ تنی پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S هم ۸۰۳۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۲۴۲ تومان و نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۵۶۶ تومان رقم خورد.

عرضه پلی اتیلن سنگین بادی BL۳پتروشیمی مارون و پلی اتیلن سبک فیلم ۰۱۹۰ آریاساسول هم امروز با رقابت از سوی معامله گران روبه رو شد.

منبع: «پایگاه خبری بورس کالای ایران»

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است