خانه علمی پژوهشی راه‌اندازی خط تولید انبوه گرافن

راه‌اندازی خط تولید انبوه گرافن

توسط مدیر سایت
0 نظرات
مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از ستا ویژه فناوری نانو، شرکت تلگا ریسورس (Telga Resources) در حوزه تولید مواد پیشرفته فعالیت دارد. این شرکت پیش از این یک خط تولید آزمایشی در آلمان راه‌اندازی کرده بود تا ترکیبات گرافنی تولید کند. اخیرا تلگا به دنبال تولید انبوه گرافن با استفاده از یک خط تولید کامل است.
Lab1
این شرکت چهار محصول ویژه گرافنی نظیر پوشش، کامپوزیت پلیمری، محصولات ساختمانی و ادوات جذب و ذخیره انرژی تولید می‌کند. تلگا به دنبال تولید گرافن و مواد گرافیتی به عنوان ماده مکمل محصولات فوق است.
این شرکت با راه‌اندازی خط تولید جدید خود، اقدام به تولید مواد گرافیتی و گرافن کرده است. راهبرد جدید تلگا این است که خط تولید آزمایشی خود را توسعه داده و از آن برای تولید صنعتی گرافن و مواد گرافیتی استفاده کند. این محصولات جدید می‌تواند منبع جدید درآمد برای این شرکت باشد.
تلگا در این خط تولید آزمایش و برنامه آینده تولید خود به دنبال چهار محصول جدید است که شامل پوشش‌های فلزی، جوهرهای رسانای الکتریکی، سیمان‌های رسانا و غشاءهای با عملکرد بالا برای جذب و ذخیره‌سازی انرژی است.
فریبدونا، محقق بازار پیش‌بینی می‌کند که تقاضا برای غشاء در جهان به رقم 5/17 میلیارد دلار خواهد رسید. تلگا معتقد است که راهبرد این شرکت، تولید محصولات متصل به هم بوده و همچنین این شرکت به دنبال توسعه قابلیت‌‌های تولیدی خود است تا فرصت‌های کوتاه‌مدت برای تجاری‌سازی ایجاد کند.
برنامه‌های تست محصولات در داخل شرکت و استفاده از شرکاء صنعتی از جمله فعالیت‌های تلگا است تا نتایج بدست آمده خود را تایید کرده و پیشرفت‌های تجاری‌سازی جدیدی بدست آورد.
مارک تامپسون می‌گوید: « خط تولید آزمایشی گرافن تلگا می‌تواند چشم‌انداز تازه‌ای از فرصت‌های نوظهور برای این شرکت ایجاد کند. ما فرصت‌های تازه‌ای در بازار را مورد ارزیابی قرار داده و در نهایت روی تولید انبوه گرافن متمرکز شدیم.»

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است