خانه خبر تفاهمنامه همکاری با مركز آزمایشگاهی شبیه سازی زلزله دانشگاه پوسان

تفاهمنامه همکاری با مركز آزمایشگاهی شبیه سازی زلزله دانشگاه پوسان

توسط مدیر سایت
0 نظرات
Business-handshake

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، این تفاهم نامه در حاشیه برگزاری اولین كارگاه آموزشی جداگرهای لرزه ای به امضا مهندس محمد رضا مهردوست رئیس دبیرخانه دائمی فن آوری های نوین صنعت ساختمان و رئیس مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی شمالشرق كشور و دكتر هوانگ كی تا نماینده شركت یونیسن وابسته به مركز آزمایشگاهی شبیه سازی زلزله دانشگاه پوسان كشور كره جنوبی با حضور نمانیدگان سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی به امضا رسید.
بر پایه این خبر مركز آزمایشگاهی شبیه سازی زلزله دانشگاه پوسان كره جنوبی در زمینه امور تحقیقاتی و آزمایشگاهی مشترك متناسب با موضوعات فن آوری های نوین در عرصه مهندسی زلزله و همچنین برگزاری كارگاه های آموزشی مشترك و بازدید از آزمایشگاه و پروژه های اجرایی متناسب با فن آوری های زلزله كره جنوبی می باشد.
لازم بذكر است این مركز آزمایشگاهی جزء معدود و معتبر آزمایشگاه های كشور كره جنوبی می باشد، كه می تواند در مقیاس كامل سازه ها را آزمایش و نتایج پس از وقوع یك زلزله را مدل سازی و نشان دهد.
مهندس مهردوست رئیس مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی شمالشرق كشور گفت: گروه صنعتی پارت لاستیك در تلاش است با همكاری شركت یونیسن كشور كره جنوبی اقدام  به ساخت و تولید جداگرهای زلزله نماید.

earthquake isolators

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است