خانه خبراخبار علمی پژوهشی اهمیت فناوری پلاسما و لزوم توجه صنعت چاپ و بسته‌بندی به این فناوری

اهمیت فناوری پلاسما و لزوم توجه صنعت چاپ و بسته‌بندی به این فناوری

توسط مدیر سایت
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران: از سلسله نشست‌های نکوداشت دومین هفته علوم و فناوری چاپ عصر روز یکشنبه ۱۴ شهریور نشستی با عنوان علوم و فناوری چاپ، خلاقیت، نوآوری و فناوری‌های دانش بنیان به همت انجمن علمی فناوری چاپ ایران در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران برگزار شد.

Printing

محمد بیطرفان رئیس انجمن علمی فناوری چاپ ایران در سخنانی زیربنای اقتصاد مقاومتی را اقتصاد دانش بنیان خواند و با بیان اینکه امروزه صاحبان حوزه صنعت چاپ و بسته بندی هم باید از شکل گیری شرکت‌های دانش بنیان حمایت کنند، آمادگی انجمن مطبوعات را برای تلاش در جهت برندسازی شرکت‌های دانش بنیان این حوزه اعلام کرد.

وی با اشاره به در هم تنیدگی خلاقیت و نوآوری، ضرورت خلاقیت را در عصر حاضر به خاطر نیاز رو به افزایش برای بهره‌وری بیشتر یادآور شد و با بیان اینکه جنگ آتی کشورها بر سر انرژی نخواهد بود بلکه در حوزه سرمایه‌های انسانی است، صنعت چاپ را از جمله صنایع کاملا وابسته به سرمایه‌های انسانی ماهر توصیف کرد.

در ادامه این نشست نواب صفا از پژوهشگران حوزه صنعت چاپ و بسته بندی از شرکت کاوش‌یاران نویدپویا با ارائه مقاله‌ای درباره پلاسما در صنعت چاپ از اینکه این فناوری و کارویژه‌های آن هنوز در صنعت چاپ ایران شناخته نشده است، گلایه کرد و گفت: متاسفانه ما هنوز بعد از چندین سال نمی‌توانیم نتایج پژوهش‌های خود را در این زمینه به تولیدکنندگان و فعالین صنعت چاپ و بسته بندی ارائه کنیم.

در این نشست همچنین نیکومنش رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران آمادگی این پژوهشگاه را برای همکاری با چاپخانه‌های کشور و ارائه نتایج پژوهش‌های تحقیقاتی خود به آنها جهت به روز سازی صنعت چاپ را اعلام کرد.

در پایان نشست علوم و فناوری چاپ، خلاقیت، نوآوری و فناوری‌های دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری بین انجمن علمی فناوی چاپ ایران و انجمن علوم و مهندسی پلیمر پژوهشگاه یاد شده به امضای دو طرفین و نیکومنش رسید.

منبع: مهر

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است