خانه علمی پژوهشی توسعه چسب‌ های اپوکسی دو جزئی برای موتورهای الکتریکی

توسعه چسب‌ های اپوکسی دو جزئی برای موتورهای الکتریکی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت DELO موفق به توسعه رزین اپوکسی جدیدی با نام تجاری DELO-DUOPOX SJ8665 شده است. این محصول ترکیبی دو جزئی می‌باشد که انعطاف پذیری خوبی در تولید موتورهای الکتریکی در محدوده درجه حرارت متوسط را فراهم می‌کند.

رزین اپوکسی

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت) از ویژگی‌های این چسب می‌توان به افزایش استحکام در محدوده مورد استفاده اشاره کرد. به طور مثال با قدرت 16 مگا پاسکال بر روی آلومینیوم در دمای 80 درجه سلسیوس، استحکام برشی کششی دو برابری در مقایسه با رزین‌های اپوکسی دوجزیی استاندارد ارائه می‌کند. علاوه بر این پایداری دمایی آن موجب می‌شود تا سرعت فرسودگی پایین‌تری را داشته باشد. استحکام پیوند آن نیز حتی پس از گذشت 1000 ساعت در دمای 85 درجه سلسیوس با رطوبت 85% حفظ خواهد شد.

این چسب سخت با ویسکوزیته متوسط منحصرا برای مغناطیس سطح که در معرض بارهای سریع و ناگهانی قرار دارند مناسب می‌باشند. به علاوه این چسب می‌تواند برای تجهیزات صنعتی که به طورم مداوم در معرض دماهای بالا قرار می‌گیرد مورد استفاده قرار بگیرد.

حتی اگر رزین‌های اپوکسی دوجزیی در دمای اتاق پخت شوند، اما برای تسریع فرآیند نیاز به حرارت می‌باشد. این رزین اپوکسی جدید به آسانی و به سرعت در دماها و زمان‌های مختلف پخت می‌شود.

در این نوع چسب‌ها، در دمای 80 درجه سلسیوس استحکام کاربردی در 5 دقیقه و پخت کامل در 10 دقیقه بدست می‌آید. همچنین با القای دمای 100 درجه سلسیوس به استحکام 10 مگاپاسکالی در عرض یک دقیقه خواهد رسید.

دانلود Datasheet محصول

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است