خانه علمی پژوهشی اولین پره بادی ساخته شده از پلی یورتان در آسیا

اولین پره بادی ساخته شده از پلی یورتان در آسیا

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

شرکت Covestro موفق به تولید اولین پره چرخان ساخته شده از پلی یورتان برای توربین‌های بادی شد. طول این پره 5/37 متر و با توان 5/1 مگاوات طراحی شده است.

به گزارش گروه تولید و ترجمه محتوا مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)؛ این پره با استفاده از رزین تزریقی پلی یورتان خاص از Covestro و الیاف شیشه تهیه شده از شرکت Chongqing Polycomp International ساخته شده است. همچنین برای تولید این پره از سیستم تزریق فشار تحت خلاء شرکت Hübers استفاده شده است.

رزین تزریقی پلی یورتان

رزین پلی یورتان دارای خواص خوب فیزیکی و سیالیت عالی می‌باشد و الیاف شیشه را به طور کامل خیس می‌کند. علاوه بر این در حین فرایند انرژی گرمایی کمتری نسبت به رزین‌های اپوکسی آزاد می‌شود و همچنین نسبت به رزین‌های اپوکسی از لحاظ کارایی و قیمت برتری دارند.

سرعت بالای پخت، میزان بهره‌وری را به طور قابل توجهی بهبود می‌بخشد که این امر موجب کاهش هزینه‌ها برای تولیدکنندگان خواهد شد. رزین مورد نظر با همکاری نزدیک بین دو مرکز متعلق به Covestro در دانمارک و شانگهای توسعه داده شده است.

منبع: compoundingpolymers

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است