خانه خبراخبار اقتصادی رونق معاملات پلیمری در پی افزایش قیمت های جهانی

رونق معاملات پلیمری در پی افزایش قیمت های جهانی

توسط مدیر سایت
0 نظرات
پلی پروپیلن

مرجع پلیمر در بازار ایران به نقل از   پایگاه خبری بورس کالای ایران، در معاملات پلیمری 15 ام تیرماه, پلی پروپیلن ها پس از هفته ها مورد توجه خریداران قرار گرفتند تا جائیکه  پلی پروپیلن نساجی Z۳۰S پتروشیمی مارون که به میزان ۸۸۰ تن عرضه داشت، ۲۹۰۴ تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۳ هزار و ۳۰۳ تومان رقم خورد.

عرضه ۲۶۴ پلی پروپیلن نساجی C۳۰S هم ۱۰۳۴ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۹۶ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزارو ۳۴۷ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن

همچنین برخی از گریدهای پلی پروپیلن شیمیایی هم با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. از سوی دیگر پلی اتیلن های ترفتالات پتروشیمی تندگویان، پلی اتیلن سبک خطی ۲۰۹ شازند، پی وی سی ها، پلی اتیلن سنگین بادی BL۳پتروشیمی مارون و «ایکس تری» امیرکبیر و پلی اتیلن های سبک فیلم هم از محصولات جذاب در گروه پلیمری ها بودند.

به طوری که اکثر این کالاها با رقابت از سوی مصرف کنندگان خریداری شدند، پلی استایرن های معمولی، مقاوم و گرید ۲۰۰ انبساطی هم با تقاضایی بیش از عرضه روبه رو شدند.

به گفته کارشناسان بازار پتروشیمی، افزایش قیمت های جهانی یکی از سیگنال های مهمی بود که سبب شد تا رونق بیشتری به معاملات پلیمری تزریق شود.

با این حال پی وی سی ۶۵ بندرامام که ۲۹۹۲ تن عرضه و ۱۱۹۹۰ تن تقاضا  داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۶۴۰ تومان رقم خورد. پی وی سی گرید ۶۰ این مجتمع هم ۲۹۹ تن عرضه و ۵۸۹۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۴۶۴ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۷۱۰ تومان بود.

پلی اتیلن سنگین F۷۰۰۰ ایلام هم پس از مدت با رقابت اندک معامله گران خریداری شد.

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است