خانه خبراخبار علمی پژوهشی پلی‌یورتان پایه آبی برای برای کف پوش‌های چوبی

پلی‌یورتان پایه آبی برای برای کف پوش‌های چوبی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

به گزارش گروه ترجمه و تولید محتوا پلیم پارت شرکت Michelman موفق به دستیابی دیسپرسیون پلی‌یورتان عاری از حلال پایه آبی با نام تجاری Ecrothan® 4075 برای استفاده در فرمولاسیون پوشش‌های کف شده است.

کف پوش‌های چوبی

دیسپرسیون پلی‌یورتانی جدید شفافیت نوری عالی، انعطاف‌پذیری بالا، سایش بسیار خوب و مقاومت در برابر UV و آب از خود نشان می‌دهد. این خواص همراه با براقیت عالی و مقاومت شیمیایی، Ecrothan® 4075 را یک گزینه بسیار عالی برای پوشش‌های رنگی و روشن برای استفاده در کفپوش‌های چوبی، مبلمان چوبی و کابینت‌ها قرار می دهد.

Ecrothan® 4075 می‌تواند با امولسیون‌های آکریلیکی مخلوط شود و برای فرمولاسیون ترکیباتی با VOC بسیار پایین مناسب می‌باشد و همچنین برای کاربردهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این ترکیب تجاری در اصل برای کاربردهای تولید چوب صنعتی که نیاز به دوام بالا و زیبایی سطح دارد توسعه داده شده است. Ecrothan® 4075 برای بسترهای سطح سخت شامل چوب و پلاستیک، در جایی که مقاومت به سایش بالا و خمش مورد نیاز باشد و همچنین بسترهای انعطاف‌پذیر شامل منسوجات، الیاف و چرم مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانلود Datasheet محصول

منبع: specialchem

 

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است