خانه خبرکنفرانس ها و سمينارها دومین کنفرانس ملی فیزیک نانو و فرامواد: 28 و 29 مهرماه 95

دومین کنفرانس ملی فیزیک نانو و فرامواد: 28 و 29 مهرماه 95

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات
کنفرانس ها و سمينارها

به گزارش مرجع پلیمر در بازار ایران (پلیم پارت)، گروه فیزیک دانشگاه فسا با توجه به برگزاری موفقیت آمیز و استقبال خوب محققین کشور در اولین دوره کنفرانس ملی فیزیک نانو و فرامواد: از شبیه سازی تا صنعت،  دومین دوره از این کنفرانس را در مهرماه 1395 برگزار کند.

این کنفرانس با هدف گسترش علم نانو و فرامواد و فراهم نمودن بستر لازم جهت همکاری بیشتر بین محققان و پژوهشگران از طریق ایجاد محیطی جهت تبادل نظر علمی و ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی برنامه‌ریزی شده است. در کنار ارائه مقالات از دیگر اهداف کنفرانس، ارائه کارگاههای شبیه سازی به علاقمندان و پژوهشگران است. کمیته علمی کنفرانس از کلیه اساتید، پژوهشگران، صاحب‌نظران، متخصصان و علاقمندان در رشته‌های مختلف علوم و مهندسی مرتبط با موضوع کنفرانس دعوت می‌نماید که آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را در قالب مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال نمایند.

تاریخ برگزاری این کنفرانس 28 مهرماه 95 و تاریخ برگزاری کارگاه نیز 29 مهرماه 95 می باشد. همچنین شرکت کنندگان تا تاریخ 15 مهرماه 95 امکان ثبت نام در این کنفرانس را خواهند داشت.

فیزیک نانو و فرامواد

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است