خانه خبر افزودنی نانو الماس‌ در پوشش های تفلونی

افزودنی نانو الماس‌ در پوشش های تفلونی

توسط ایمان علیزاده
0 نظرات

مرجع پلیمر در بازار ایران:شرکت Carbodeon موفق به توسعه افزودنی جدید برای پوشش‌های فلوئوروپلیمر شده است. هدف از بدست آوردن چنین پوشش‌هایی استفاده در صنایع مختلف از جمله خودرو، هوا و فضا و همچنین بسته بندی غذا می‌باشد. این افزودنی مقاومت پوششی پوشش‌های فلوئوروپلیمر را دو برابر می‌کند و همچنین باعث حفظ و بهبود خواص اصطکاک پایین آن‌ها می‌شود.

carbodeon

افزودنی جدید متشکل از نانوذرات الماس با قطری کمتر از 10 نانومتر می‌باشد که با طراحی شیمی سطح جدید، آن را برای مواد فلوئورپلیمر مناسب می‌سازد. در واقع شیمی سطح، باعث می‌شود ذرات بدون انباشته شدن در پوششش‌های فلوئوروپلیمر پراکنده شوند، همچنین به کاهش غلظت و قیمت افزودنی کمک خواهد کرد.

این دستاورد دومین کاربرد خاص از محصولات حاوی نانو الماس توسط شرکت Carbodeon می‌باشد. در ماه ژانویه این کمپانی از نانوذرات الماس برای آبکاری فلز نیکل استفاده کردند که باعث افزایش مقاومت پوششی و خواص تریبلوژی بدون به خطر افتادن مقاومت خوردگی آن شد.

منبع: netcomposites

مطالب مشابه

پیام بگذارید

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

نگاهی کوتاه

مرجع اطلاعات تخصصی پلیمر حاوی محتوی فنی،اقتصادی،علمی و تولیدی در بازار ایران به منظور گسترش تعاملات تجاری B2B و B2C فعالین و متقاضیان در عرصه داخلی و بین المللی

خبرنامه

آخرین اخبار

تمامی حقوق مطالب برای “پلیم پارت “محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع میباشد.

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است